Intrebari frecvente

Plata produselor achizitionate se poate efectua prin urmatoarele modalitati:

  • Plata prin transfer bancar - se aplica tuturor produselor achizitionate online pe website-ul www.ags-bijuterie.ro. Contravaloarea produselor achizitionate se va transfera in contul companiei, livrarea produselor urmand a fi efectuata doar dupa ce plata va fi incasata integral in contul societatii.
  • Plata cu card de debit/credit – Produsele achizitionate prin comanda pe site-ul www.ags-bijuterie.ro, pot fi achitate online cu cardul de debit/credit, in limita a maxim 100000 lei.
  • Plata cu numerar in sistem ramburs - este aplicabila numai produselor achizitionate online cu o valoare maxima de 5000 lei. Contravaloarea obiectului/obiectelor achizitionate se va achita catre reprezentantul firmei de curierat in momentul livrarii comenzii. In colet va fi inclusa factura proforma emisa de magazinul nostru.
  • Plata cu numerar - aplicabila produselor achizitionate personal in magazinele noastre din Bucuresti. Se va emite bon fiscal si, la cererea clientului, factura.
  • Plata cu cardul bancar - aplicabila produselor achizitionate personal in magazinele noastre din Bucuresti, prin intermediul terminalului POS. Se va emite bon fiscal si, la cererea clientului, factura.

Da, oferim livrare la nivel international. Vă rugăm să consultați sectiunea noastra de “Politică de Livrare” pentru mai multe detalii privind timpul si termenii de livrare.

Odată ce comanda dvs. este confirmata, procesată și expediată, veți primi un număr de urmărire prin e-mail sau telefon. Puteți utiliza acest număr pentru a urmări coletul pe site-ul curierului desemnat.

Oferim o politică de returnare de 14 de zile pentru toate achizițiile online. Dacă nu sunteți complet mulțumit de comanda dvs., o puteți returna în termenul legal de 14 de zile pentru o rambursare integrală sau pentru un schimb cu un alt produs. Vă rugăm să consultați sectiunea “Politica de Retur” pentru informații detaliate despre process si sa luati legatura cu un consultant de vanzari inainte de a efectua returul.

Da, garantăm autenticitatea tuturor produselor noastre. Ceasurile și bijuteriile de lux sunt verificate de o echipa de specialisti in domeniu.

Oferim o garanție limitată pentru ceasurile second-hand, pentru o perioadă de 12 luni de la data livrării/achizitiei, în conformitate cu termenii și condițiile noastre de garanție. Vă rugăm să cititi si sa analizati cu atentie acești termeni sau sa cereți informații suplimentare unui membru al echipei noastre.

Cu ajutorul serviciului de precomanda, am putea să vă ajutăm să găsiți anumite mărci sau modele care nu sunt disponibile in stocul magazinului in acest moment. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, iar noi vom face tot posibilul să vă îndeplinim solicitarea.

Da, oferim servicii de ajustare a bratarii pentru ceasuri achizitionate de la compania noastra, fara costuri suplimentare.

Echipa noastra va sta la dispozitie pentru instrucțiuni detaliate privind îngrijirea fiecarui produs. În plus, puteți consulta Ghidul de ingrijire a bijuteriilor si ceasurilor de pe site-ul AGS.

În cazul rar în care comanda dvs. ajunge deteriorată sau cu un defect, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de suport pentru clienți pentru a verifica imprejurarile in care s-a produs acest lucru. Vom incerca ulterior sa aranjam o returnare sau o reparatie a produsului in cauza.

Da. Pentru mai multe detalii privind serviciile oferite, precum si tarifele applicate, va rugam sa luati legatura cu un membru al echipei noastre la numarul de telefon 0720 247 247.