Politica de livrare

1.   Expedieri la nivel național

În cazul comenzilor plasate prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro de către un client cu domiciliul în România, produsul/ele sunt expediate de AGS prin una din următoarele companii de curierat: DHL Express, Fan Courier, DPD, Cargus, Sameday, în funcție de valoarea produsului și destinația acestuia.

•          Produse cu o valoare mai mică de 5000 lei:

o     Expediere prin una din companiile de curierat: Fan Courier, DPD, GLS, Cargus sau Sameday.

o     Costul transportului este de 25 lei și se achită de către destinatar.

o     În cazul comenzilor plasate pe teritoriul României cu o valoare totală a produsului/produselor ce depășește 1000 lei, expedierea este gratuită.

o     Durata aproximativă de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, dacă nu există evenimente neprevăzute.

o     Posibilitate de plată ramburs (numerar) la curier.

 

•          Produse cu o valoare mai mare de 5000 lei:

o     Expediere prin DHL Express.

o     Expedierea este gratuită.

o     Durata aproximativă de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, dacă nu există evenimente neprevăzute.

o     Produsele cu valoare mai mare de 5000 lei nu pot fi achitate prin ramburs.

 

*Servicii suplimentare

În funcție de compania selectată și doar la cererea clientului, oferim contra cost opțiunea de a adăuga de servicii speciale de transport, precum deschidere la livrare, livrare sâmbăta, livrare express (până în ora 12).

Pentru a adăuga un serviciu suplimentar vă rugăm să contactați echipa AGS înainte de expedierea coletului.

Costuri servicii suplimentare:

o    Deschidere la livrare: 10 lei

o    Livrare sâmbăta: 15 lei

o    Livrare express: valabilă doar pentru expedierile prin DHL Express; costul variază în funcție de produs și destinație; costul va fi transmis de un reprezentant AGS după confirmarea solicitării.

Aceste costuri vor fi adăugate la valoarea standard a transportului; serviciile suplimentare nu se încadrează în gratuitatea pentru transport oferită pentru comenzile de peste 1000 lei; De exemplu, pentru o comandă în valoare de 1500 lei cu solicitare de deschidere colet, clientul beneficiază de gratuitate pentru transport și va plăti doar taxa de 10 lei pentru serviciul suplimentar solicitat):

 

2.   Expedieri la nivel internațional

În cazul comenzilor plasate prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro de către un client cu domiciliul în afara României, produsul/ele sunt livrate de AGS prin firma de curierat DHL Express.

Uneori, AGS poate opta pentru expedierea printr-o altă firmă de curierat decât cea menționată anterior doar în situația în care conținutul coletului este un obiect cu valoare redusă (de ex. curea, piesă, cutie, manual, etc). AGS va menționa către destinatar firma de curierat selectată și va indică numărul de urmărire pentru acest colet după expediere.

o    Costul transportului este de 500 lei (100 euro) și se achită de către destinatar.

o    Durata estimată de livrare este de 1-3 zile lucrătoare în state membre ale Uniunii Europene, și de 7-10 zile lucrătoare pentru livrările în afară UE, întrucât toate expedierile vor fi supuse procesului vamal.

o    Orice costuri suplimentare aferente procesului vamal, respectiv taxe/TVA ce trebuie achitate pentru a face importul în țară de destinație întră în atribuția destinatarului.

o    Produsele vândute la nivel internațional nu pot fi achitate ramburs.

o    Expedierile internaționale sunt asigurate, în funcție de valoarea produsului achiziționat.

 

Facem tot posibilul pentru a ambala coletele dumneavoastră într-un mod sigur și protejat, pentru a ne asigura că ajung într-o stare perfectă la destinație. Orice semn de deteriorare a coletului reprezintă un indiciu al manevrării necorespunzătoare din partea companiei de curierat. În astfel de cazuri, vă recomandăm să refuzați livrarea sau să semnalați imediat incidentul, pentru a putea investiga și lua măsurile necesare.

Comenzile plasate și confirmate de către un reprezentant AGS până la ora 12:00 (luni-vineri) vor fi expediate în aceeași zi, dacă este posibil. AGS va pune la dispoziția clientului detalii despre compania de curierat selectată și numărul de urmărire care poate fi folosit pentru a verifica traseul coletului.

Vă rugăm să țineți cont de termenii de livrare stabiliți și să vă asigurați că, după expedierea comenzii din locația noastră, dumneavoastră sau o persoană de încredere indicată de dumneavoastră va fi disponibilă pentru a primi coletul de la curier. În cazul în care curierul va încerca livrarea și nu va putea contacta destinatarul menționat, coletul se va returna către expeditor, ceea ce va duce automat la anularea comenzii și, dacă este cazul, la pierderea oricăror promoții aplicabile la momentul efectuării comenzii.

De asemenea, vă rugăm să luați în considerare faptul că durata de livrare este estimativă și poate varia în funcție de evenimente externe, aflate dincolo de controlul nostru, cum ar fi condițiile meteorologice, procesul vamal sau alți factori imprevizibili.

 

Pentru întrebări suplimentare legate de livrare, contactați: 

AGS Jewelry Romană:

Email: [email protected]

Telefon: +40 720 247 247

Suport clienți:

Email: [email protected]

Telefon: +40 725 287 287