Politica de livrare
1. Expedieri la nivel național
În cazul comenzilor plasate prin
intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro de către un client cu domiciliul
în România, produsul/ele sunt expediate de AGS prin una din următoarele
companii de curierat: DHL Express, Fan Courier, DPD, Cargus, Sameday, în
funcție de valoarea produsului și destinația acestuia.
• Produse
cu o valoare mai mică de 5000 lei:
o Expediere
prin una din companiile de curierat: Fan Courier, DPD, GLS, Cargus sau Sameday.
o Costul
transportului este de 25 lei și se achită de către destinatar.
o În
cazul comenzilor plasate pe teritoriul României cu o valoare totală a
produsului/produselor ce depășește 1000 lei, expedierea este gratuită.
o Durata
aproximativă de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, dacă nu există evenimente
neprevăzute.
o Posibilitate
de plată ramburs (numerar) la curier.
• Produse
cu o valoare mai mare de 5000 lei:
o Expediere
prin DHL Express.
o Expedierea
este gratuită.
o Durata
aproximativă de livrare este de 1-3 zile lucrătoare, dacă nu există evenimente
neprevăzute.
o Produsele
cu valoare mai mare de 5000 lei nu pot fi achitate prin ramburs.
*Servicii suplimentare
În funcție de compania selectată și
doar la cererea clientului, oferim contra cost opțiunea de a adăuga de servicii
speciale de transport, precum deschidere la livrare, livrare sâmbăta, livrare
express (până în ora 12).
Pentru a adăuga un serviciu
suplimentar vă rugăm să contactați echipa AGS înainte de expedierea coletului.
Costuri servicii suplimentare:
o
Deschidere la livrare: 10 lei
o
Livrare sâmbăta: 15 lei
o
Livrare express: valabilă doar pentru expedierile prin DHL Express;
costul variază în funcție de produs și destinație; costul va fi transmis de un
reprezentant AGS după confirmarea solicitării.
Aceste costuri vor fi adăugate la
valoarea standard a transportului; serviciile suplimentare nu se încadrează în
gratuitatea pentru transport oferită pentru comenzile de peste 1000 lei; De
exemplu, pentru o comandă în valoare de 1500 lei cu solicitare de deschidere
colet, clientul beneficiază de gratuitate pentru transport și va plăti doar
taxa de 10 lei pentru serviciul suplimentar solicitat):
2.
Expedieri la nivel internațional
În cazul comenzilor plasate prin
intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro de către un client cu domiciliul
în afara României, produsul/ele sunt livrate de AGS prin firma de curierat DHL
Express.
Uneori, AGS poate opta pentru expedierea printr-o altă firmă de curierat decât cea menționată anterior doar în situația în care conținutul coletului este un obiect cu valoare redusă (de ex. curea, piesă, cutie, manual, etc). AGS va menționa către destinatar firma de curierat selectată și va indică numărul de urmărire pentru acest colet după expediere.
o Costul
transportului este de 500 lei (100 euro) și se achită de către destinatar.
o
Durata estimată de livrare este de 1-3 zile lucrătoare în state membre
ale Uniunii Europene, și de 7-10 zile lucrătoare pentru livrările în afară UE,
întrucât toate expedierile vor fi supuse procesului vamal.
o
Orice costuri suplimentare aferente procesului vamal, respectiv taxe/TVA
ce trebuie achitate pentru a face importul în țară de destinație întră în
atribuția destinatarului.
o Produsele
vândute la nivel internațional nu pot fi achitate ramburs.
o Expedierile
internaționale sunt asigurate, în funcție de valoarea produsului achiziționat.
Facem tot posibilul pentru a ambala
coletele dumneavoastră într-un mod sigur și protejat, pentru a ne asigura că
ajung într-o stare perfectă la destinație. Orice semn de deteriorare a
coletului reprezintă un indiciu al manevrării necorespunzătoare din partea
companiei de curierat. În astfel de cazuri, vă recomandăm să refuzați livrarea
sau să semnalați imediat incidentul, pentru a putea investiga și lua măsurile
necesare.
Comenzile plasate și confirmate de
către un reprezentant AGS până la ora 12:00 (luni-vineri) vor fi expediate în
aceeași zi, dacă este posibil. AGS va pune la dispoziția clientului detalii
despre compania de curierat selectată și numărul de urmărire care poate fi
folosit pentru a verifica traseul coletului.
Vă rugăm să țineți cont de termenii de
livrare stabiliți și să vă asigurați că, după expedierea comenzii din locația
noastră, dumneavoastră sau o persoană de încredere indicată de dumneavoastră va
fi disponibilă pentru a primi coletul de la curier. În cazul în care curierul
va încerca livrarea și nu va putea contacta destinatarul menționat, coletul se
va returna către expeditor, ceea ce va duce automat la anularea comenzii și,
dacă este cazul, la pierderea oricăror promoții aplicabile la momentul
efectuării comenzii.
De asemenea, vă rugăm să luați în
considerare faptul că durata de livrare este estimativă și poate varia în
funcție de evenimente externe, aflate dincolo de controlul nostru, cum ar fi
condițiile meteorologice, procesul vamal sau alți factori imprevizibili.
Pentru întrebări suplimentare legate de livrare, contactați:
Email: [email protected]
Telefon: +40 720 247 247
• Suport clienți:
Email: [email protected]
Telefon: +40 725 287 287