Termeni si conditii
INTRODUCERE
În această secțiune, cumpărătorul poate citi informații
despre compania noastră și termenii și condițiile legale care se vor aplica
oricărei tranzacții care va avea loc între părțile implicate.
Este foarte important să citiți și să înțelegeți cu atenție
acești termeni și condiții înainte de a face o achiziție/a plasa o comandă pe
site-ul nostru. Dacă există vreun aspect pe care nu îl înțelegeți sau nu îl
acceptați, vă rugăm să discutați acest lucru cu un membru al echipei noastre
înainte de a plasa o comandă sau, dacă un membru al echipei noastre de vânzări
nu este disponibil, contactați echipa noastră de Servicii Clienți prin telefon:
+40 725 287 287 sau pe email: [email protected].
Comandând oricare dintre bunurile noastre, sunteți de acord
să respectați acești termeni și condiții.
1.
DEFINIȚII
a. Atunci când următoarele cuvinte sunt folosite oriunde în
acești Termeni, ele vor avea semnificațiile prezentate mai jos:
Bunuri: Bijuterii (inele, coliere, cercei, brățări,
lanturi, pandantive, etc), ceasul, accesoriile ceasului sau alte bunuri pe care
vi le vindem conform comenzii.
Comanda: comanda dvs. pentru Bunuri.
Site, website, site-ul nostru, site-ul: site-ul de pe
domeniul http://www.ags-bijuterie.ro
Documente: certificat de garanție sau autenticitate al
Bunurilor, care include: (1) numele distribuitorului autorizat care a vândut
inițial Bunurile; (2) numărul de serie al Bunurilor; și (3) data vânzării
Bunurilor. Documentele pot include, dar nu in mod obligatoriu manualul de
utilizare sau orice alte documente de service.
Termeni: termenii și condițiile stabilite în acest
document.
AGS, AGS Jewelry, noi, noua, a/al/ale noastra/nostru/noastre:
Amanet Gold Services SRL (înregistrată în România cu codul unic de inregistrare
RO26851299).
Lucru, lucrare: service, recondiționare, înlocuire a
bateriei, testare, ajustare bratara/curea și/sau alte lucrări, după caz.
Zile Lucratoare: alta zi decat sambata, duminica sau
sarbatoare legala in Romania.
b. Titlurile clauzelor nu vor afecta interpretarea acestor
Termeni.
c. Orice referire la text scris include e-mail, mesaje
text, mesaje pe whatsapp sau alte platforme.
d. Cu excepția cazului în care contextul cere altfel,
cuvintele la singular vor include pluralul, iar cuvintele la plural vor include
singularul.
e. Orice cuvinte care urmează termenilor inclusiv, includ,
în special, de exemplu, sau orice expresie similară vor fi interpretate ca
ilustrative și nu vor limita sensul cuvintelor, descrierii, definiției, frazei
sau termenilor care preced acelor termeni.
2.
CONTRACTUL NOSTRU CU DUMNEAVOASTRA
A. Bunurile noastre sunt limitate de vârstă. Prin plasarea
unei Comenzi pentru Bunuri, declarați că aveți 18 ani sau peste.
b. Puteți verifica și modifica orice erori doar înainte de
a trimite Comanda. Vă rugăm să va luati suficient timp pentru a citi și a
verifica comanda dumneavoastră la fiecare pas al procesului de comandă.
c. Când plasati o Comandă, comanda dumneavoastră reprezintă
o ofertă catre noi de a cumpăra Bunurile noastre. Plasarea unei comenzi nu
înseamnă că aceasta a fost acceptată automat. Acceptarea noastră a Comenzii
dumneavoastră va avea loc așa cum este descris în clauza 2. (d).
d. Dacă vă acceptăm Comanda, o vom confirma trimițându-vă
un e-mail, un mesaj sau telefonic (Confirmare Comandă). Acordul dintre noi va
fi format doar atunci când vă vom trimite Confirmarea Comenzii. Dacă orice bun care
face parte din Comanda plasata de dumneavoastra nu a fost confirmat în
Confirmarea Comenzii, acesta nu face parte din respectivul contract.
e. Toate Bunurile afișate pe site-ul nostru sunt supuse
disponibilității. Dacă nu vă putem furniza Bunurile (de exemplu, deoarece
Bunurile nu mai sunt în stoc sau sunt rezervate), vă vom anunța prin telefon
sau prin e-mail și vă vom anula Comanda. Dacă ați plătit deja pentru Bunuri, vă
vom rambursa întreaga sumă în termen de 14 Zile Lucrătoare de la anulare (cu
excepția cazului în care suspectăm în mod rezonabil o plată frauduloasă cu
cardul, consultați clauza 18).
3.
DESPRE BUNURILE COMERCIALIZATE
AMANET GOLD SERVICES SRL se ocupa de comertul cu
amanuntul al bunurilor precum ceasuri si bijuterii, noi si second-hand. Magazinele
AGS vă oferă o gamă variată de bijuterii unice, din aur de diverse carataje, cu
diamante și pietre prețioase precum și ceasuri de lux de la cei mai prestigioși
producători. Toate bijuteriile sunt însoțite de un certificat de conformitate,
fiind expuse spre vânzare numai după ce au fost verificate amănunțit și evaluate
de un expert autorizat.
a.
Bijuteriile comercializate de AMANET GOLD SERVICES sunt verificate
și marcate în conformitate cu legislația în vigoare, sub îndrumarea și
controlul Autorității Naț̦ionale pentru Protecția Consumatorilor.
b.
Avand in vedere ca AGS
comercializeaza si bunuri second-hand, uneori acest tip de produse pot prezenta
urme de uzura, zgarieturi, urme, care nu sunt considerate a fi defecte, ci
semne normale de uzura. Toate semnele vizibile de uzură vor fi menționate în
descrierea fiecărui produs. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile
și fotografiile înainte de a plasa o comandă.
c.
În
unele cazuri, unui ceas ii poate fi montată o curea/închizătoare de la un alt producător
decat brandul care a fabricat ceasul.
d.
Toate
Bunurile vor rămâne disponibile pentru vânzare pe site-ul nostru web până când plata
va fi efectuata si confirmata.
e.
Toate
fotografiile afișate sunt fotografii profesionale originale ale fiecărui produs.
Vă rugăm să rețineți că, deși am depus toate eforturile pentru a afișa
produsele cu acuratețe, afișajul dispozitivului dvs. poate reflecta diferite
nuanțe de culori, iar produsul poate varia ușor in realitate față de imaginile
prezentate.
f.
Ambalajul
Bunurilor poate diferi de cel afișat în imaginile de pe site.
g.
Nu
putem garanta că cutiile și/sau alte ambalaje furnizate sunt autentice.
4.
PRET SI PLATA
Vă rugăm să rețineți că toate valorile de pe website sunt
exprimate în RON/EURO și, prin urmare, sunt supuse cursului de schimb curent la
momentul tranzacției. Acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră de
consumator.
A. Prețul Bunurilor va fi stabilit în Comanda
dumneavoastră. Prețurile noastre se pot schimba în orice moment, dar
modificările nu vor afecta Comenzile care au fost deja confirmate prin email
sau telefon.
b. Preturile cotate pe site-ul nostru sunt in RON/EURO.
Plățile efectuate în România (în magazin sau transfer bancar) trebuie efectuate
către noi doar în RON. Orice rambursare va fi, de asemenea, emisă de noi în RON.
Plățile în EURO sunt acceptate numai din afara României (transferuri bancare
internaționale).
c. Prețul cotat include TVA (sau taxă similară pe vânzări)
la cota în vigoare, conform schemei de marja de TVA pentru Bunurile
second-hand. În cazul în care cota TVA se modifică între data comenzii
dumneavoastră și data expedierii, vom ajusta cota TVA pe care o plătiți, cu
excepția cazului în care ați plătit deja integral pentru Bunuri înainte ca
modificarea cotei TVA să intre în vigoare.
d. Pretul Bunurilor exclude costurile de livrare. Taxele
noastre de livrare vă vor fi notificate și vor fi adăugate la suma totală
datorată înainte de confirmarea comenzii. Comanda va fi confirmată, procesată
și expediată numai după ce confirmați suma totală (inclusiv costul de livrare).
e. Este posibil ca unele dintre Bunurile pe care le vindem
să fie listate cu un preț incorect. Dacă se întâmplă această situație, vă vom
contacta cât mai curând posibil pentru a vă informa despre această eroare. Dacă
prețul corect este mai mic decât prețul menționat în comanda dumneavoastră, vom
percepe suma mai mică. Dacă prețul corect al Bunurilor este mai mare, vă vom
oferi opțiunea fie de a continua Comanda la prețul corect, fie de a vă anula
Comanda. Comanda nu va fi procesată până când nu vom avea instrucțiuni clare.
Dacă nu vă putem contacta sau nu răspundeți la e-mailul/apelul nostru telefonic
în legătură cu prețul, vom trata Comanda ca fiind anulată, vă vom anunța prin
e-mail și vom rambursa orice sume deja plătite în termen de 14 zile de la data
la care comanda dumneavoastră este anulată.
f. Plata mărfurilor
trebuie efectuată în același timp cu plasarea Comenzii, cu excepția cazului în
care alegeți altfel (plată în magazin, ramburs) și, în orice caz, trebuie să
primim plata integrala înainte de expedierea sau eliberarea Bunurilor. Dacă nu
vă anunțăm altfel, putem accepta plata prin următoarele metode dacă aveți
sediul în România:
• Card de credit sau de debit: în magazinele unde este implementata plata la POS sau online pe site-ul nostru prin Netopia Payments;
• Plata cu cardul bancar
direct din SMS primit pe telefonul clientului;
• Numerar: Acceptăm
plata în numerar numai în magazinele noastre;
• Transfer bancar: Vă
vom informa cu privire la detaliile contului nostru înainte de a accepta
Comanda;
• Schimb parțial: Dacă
achiziționarea Bunurilor implică vânzarea unui ceas pe care îl dețineți, putem
accepta ceasul dvs. actual ca plată parțială pentru Bunuri. Veți fi informat cu
privire la indemnizația de schimb de părți pe care o atribuim ceasului
dumneavoastră înainte de confirmarea Comenzii. Vă rugăm să verificați termenii
și condițiile Sell Your Watch pentru mai multe informații despre această
procedură.
• Dacă aveți sediul în
afara României, trebuie să plătiți pentru Bunuri printr-un transfer bancar
internațional.
g. Pagina Rezumatul
comenzii a site-ului nostru web vă va oferi o detaliere a prețului Bunurilor
h. Dacă suntem de acord că puteți plăti un depozit inițial și dacă după achitarea depozitului inițial pentru Bunuri nu primim plata integrală a soldului în termenul stabilit de la primirea plății initiale de la dvs., atunci ne rezervăm dreptul pentru a vă anula Comanda și a republica Bunurile pentru vânzare pe website-ul nostru. Vă vom notifica prin e-mail cu cel puțin 3 zile de notificare înainte de a face acest lucru și vă vom rambursa depozitul în termen de 14 zile de la data anulării Comenzii (cu excepția cazului în care suspectăm în mod rezonabil o plată frauduloasă cu cardul, vezi clauza 18).
5.
LIVRARE
A. Toate Comenzile plasate și confirmate înainte de ora
12:00 de luni până vineri vor fi expediate în aceeași zi, dacă este posibil.
Livrarea durează în mod normal 1-3 zile lucrătoare dacă aveți sediul în Uniunea
Europeană și aproximativ 7-10 zile lucrătoare dacă aveți sediul în afara
Uniunii Europene. Toate datele indicate de noi pentru expedierea și livrarea
Bunurilor în afara României, deși date cu bună-credință, sunt doar estimative.
Ocazional, livrarea poate fi afectată de un eveniment în afara controlului
nostru și poate dura mai mult decât timpul estimate initial.
b. Livrările pe teritoriul României se fac folosind
serviciile FAN Courier sau DHL Exress. Livrările în afara României se fac
folosind DHL Express. Nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere în
livrarea Bunurilor cauzată de un Eveniment în afara controlului nostru sau de
lipsa dvs. de a ne furniza instrucțiunile de livrare adecvate.
c. Semnătura unui adult (cu vârsta de 18 ani sau peste) este
necesară pentru a primi Bunurile la adresa de livrare (fie că sunteți
dumneavoastră sau un membru al gospodăriei dumneavoastră). Dacă nimeni nu este
disponibil atunci când transportatorul încearcă livrarea, transportatorul poate
lăsa un numar de telefon de contact pentru ca dvs. să rearanjați livrarea la un
moment convenabil. Alternativ, poate fi necesar să ridicați Bunurile de la sediul
local de livrare, cu condiția să prezentați o dovadă adecvată a identității.
Orice colet care a fost deteriorat sau manipulat nu trebuie să fie semnat și
livrarea ar trebui refuzată.
d. Vom livra Bunurile la adresa de livrare indicată în
Comanda dumneavoastră. Dacă plătiți cu card de debit sau de credit, Bunurile
trebuie expediate la adresa de facturare a deținătorului cardului, deși vom
depune toate eforturile rezonabile pentru a trimite Bunurile la o adresă de
serviciu acolo unde este solicitată, cu condiția să respectați instrucțiunile
rezonabile ale departamentului nostru de expediere.
e. Bunurile pot fi ridicate din magazinele noastre în orice
moment în timpul programului de lucru, dar numai dacă plata integrală a fost
confirmată în prealabil de echipa noastră.
f. Livrarea Bunurilor va fi finalizată atunci când livrăm
Bunurile la adresa specificată în Comanda dumneavoastră sau când Bunurile sunt
colectate din magazinele noastre (de către dumneavoastră sau reprezentantul
dumneavoastră).
g. Dacă aranjați ca un alt curier să ridice Bunurile,
livrarea va fi finalizată atunci când Bunurile sunt colectate de la locația
noastră. Aceasta înseamnă că nu vom fi responsabili dacă Bunurile sunt pierdute
sau deteriorate în timpul tranzitului.
h. Bunurile vor fi responsabilitatea dumneavoastră incepand
cu finalizarea livrării.
i. Dumneavoastra, ca si cumparator, dețineți Bunurile din
momentul in care am primit plata integrală.
6.
VAMA/TAXE VAMALE
Dacă vă aflați în afara Uniunii Europene, este posibil să
fiți nevoit să plătiți taxe de import sau alte taxe aplicate de autoritățile
vamale sau de alte autorități din țara de primire. Trebuie să respectați toate
legile și reglementările din țara în care primiți Bunurile. Orice taxe
suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu avem control asupra
acestor taxe și nu putem prezice care va fi valoarea lor. Dacă nu sunteți sigur
dacă aceste taxe se vor aplica Comenzii dvs., trebuie să contactați biroul
fiscal local pentru mai multe informații.
7.
GARANȚIA DE PRODUCĂTOR
Unele dintre Bunurile pe care le vindem pot veni cu
garanția producătorului. Pentru mai multe detalii despre termenii și condițiile
aplicabile, vă rugăm să consultați Documentele furnizate împreună cu Bunurile
sau pe site-ul web al producătorului.
În calitate de consumator, garanția unui producător se
adaugă drepturilor dumneavoastră legale în legătură cu bunurile care sunt
defecte sau nu sunt conforme cu descrierea.
8.
GARANȚIA AGS JEWELRY
a. Oferim o garanție limitată pentru ceasurile noastre second-hand, pentru o perioadă de 12 luni de la data livrării, în conformitate
cu termenii și condițiile noastre de garanție. Vă rugăm să cititi si sa
analizati cu atentie acești termeni sau sa cereți informații suplimentare unui
membru al echipei noastre.
b. Garanția noastră nu se aplică Bunurilor care sunt
acoperite de garanția producătorului.
c. In cazul ceasurilor care nu au documentele originale ori
garanția oferită de brand a expirat, se va acorda o garanție pe o perioadă de
12 luni din partea AGS Jewelry. Garanția este valabilă numai însoțită de
factură de achiziție (și/sau bon fiscal) și certificatul de conformitate AGS
Jewelry, semnat și ștampilat.
d. În calitate de consumator, garanția pe care o oferim se
adaugă drepturilor dumneavoastră legale în legătură cu Bunurile care sunt
defecte sau nu sunt conforme cu descrierea.
e. Garanția acoperă posibilele defecțiuni mecanice care pot
apărea în perioada specificată. Garanția AGS Jewelry nu acoperă mentenanta
periodica/service-ul Bunurilor.
f. Garanția nu se acordă în cazul produselor care prezintă
intervenții neautorizate asupra stării lor originale sau în cazul produselor
care nu au fost îngrijite corespunzător, conform indicațiilor consilierilor
noștri. Garanția acoperă posibile defecțiuni mecanice ale Bunurilor care nu au
fost cauzate de factori externi sau de o utilizare neglijență (lovituri,
accidente, ceasul a fost scăpat, infiltrații de apă, urme normale de uzură,
pierdere, furt etc). De asemenea, garanția nu acoperă revizia periodică
(mentenanță, service) a Bunurilor. Garanția nu mai este valabilă dacă ceasul a
suferit intervenții care fac imposibilă identificarea corectă a obiectului sau a numărului de serie.
g. AMANET GOLD SERVICES SRL oferă certificat conformitate pentru
bijuteriile comercializate în magazinele sale. Certificatul de conformitate
atestă autenticitatea și caracteristicile metalului prețios din care este
confecționat produsul. AMANET GOLD SERVICES nu își asumă reponsabilitatea în
cazul deteriorării bijuteriilor din cauza nerespectării indicațiilor de
folosire și îngrijire a produselor, a accidentelor, neglijenței, precum și în
caz de pierdere sau furt, ori a altor factori care nu au legătură cu defecte de
material sau manoperă. AMANET GOLD SERVICES își declină orice responsabilitate
în cazul pierderii de către Client a pietrelor de orice tip (prețioase, semiprețioase,
cubic zirconia, etc) aferente bijuteriei achiziționate.
9.
REZISTENTA LA APA
A. Dacă Comanda dvs. include un ceas de mână („Ceas”), ar
trebui să știți că ceasurile nu sunt de fapt complet rezistente la apă. De
exemplu, ceasurile promovate ca fiind rezistente la apă până la 30 de metri
(100 picioare/3 ATM) pot rezista doar la stropire.
b. Prin prezentul document luati la cunostinta și acceptați
faptul că noi nu vom înlocui sigiliile, garniturile și/sau alte piese, iar
ceasul trebuie verificat pentru rezistența la apă înainte de utilizare.
c. Rezistența la apă este descrisă fie în metri, fie în
bari (1 bar = 10 m = aprox. 33 ft). Este important de menționat că indicarea
gradului de rezistență la apă în metri este o normă tehnică care nu corespunde
unei adâncimi exacte. „Rezistent la apă până la 10 m” nu înseamnă că ceasul
poate fi purtat la această adâncime, mai degrabă indică faptul că ceasul va
rezista la o presiune echivalentă cu o imersiune statică de până la 10 m
adâncime. Mișcările purtătorului (scufundări, sărituri, înot etc.) precum și
forța apei (jeturi de duș, curenți de râu, cascade, etc) pot crește
considerabil presiunea.
d. Acolo unde ceasul dumneavoastră este certificat ca
rezistent la apă, rezistența la apă este asigurată de o serie de sigilii.
Înainte de orice contact cu apa, este esențial să vă asigurați că coroana și butoanele
push ale ceasului dvs. sunt inchise sau înșurubate, în funcție de model. Când
ceasul este sub apă, nu activați butoanele cronografului, repetitorul minutelor
sau al doilea fus orar. După înot, asigurați-vă că vă clătiți ceasul cu apă
dulce, astfel încât să neutralizați efectele potențial corozive ale apei de
mare sau ale clorului. Sigiliile rezistente la apă ale ceasului dumneavoastră
certificat “Water Resistant” suferă o deteriorare naturală odata cu trecerea
timpului. Prin urmare, este recomandat să efectuați o verificare regulată a
rezistenței la apă o dată pe an dacă ceasul dumneavoastră este purtat în timpul
activităților sportive sau intră frecvent în contact cu apa, sau o dată la doi
ani când este purtat în condiții normale. Nu încercați niciodată să deschideți
singur carcasa. În cazul în care apare apă sau condens sub sticlă, duceți
ceasul cât mai repede posibil la un service autorizat pentru a fi curatat si a preveni
deteriorarea ulterioară.
10.
DIMENSIUNEA BRATARILOR
Având în vedere natura unora dintre Bunurile noastre
(second-hand), dimensiunile brățărilor pot varia, deoarece acestea nu ne sunt
întotdeauna furnizate cu un numar complet de zale. O dimensiune de brățară vă
va fi solicitată înainte ca comanda dumneavoastră să fie expediată și ne vom
strădui să ajustam ceasul la dimensiunea solicitată. În cazul în care un ceas
este anunțat ca având sigilii intacte, brățara nu va fi ajustată.
11.
DATA DOCUMENTELOR
A. Dacă Bunurile sunt vândute cu Documentele originale,
vechimea Bunurilor este calculată de la data indicată pe Documente, mai precis momentul
în care Documentele sunt ștampilate oficial de către distribuitorul autorizat
(„Vârsta”). Luati la cunostinta faptul că data fabricării produsului poate fi
mult mai devreme decât data specificata pe documente.
b. Dacă bunurile sunt vândute fără documentele originale,
poate fi dificil pentru noi să calculăm vechimea bunurilor, în special pentru
bunurile vintage/de epocă. În timp ce vechimea bunurilor a fost dată cu
bună-credință (calculată prin referire la numărul de serie, dacă este posibil,
informații despre proprietar sau alți indicatori), recunoașteți că anul enuntat
pe Site pentru acest tip de Bunuri este doar o estimare.
c. În cazul în care bunurile sunt vândute fără documente de
la producător, putem doar estima, dar nu putem garanta acuratețea vechimii
mărfurilor.
12.
POLITICA DE RETURNARE
A. Achizițiile efectuate în magazinele noastre fizice pot
fi schimbate dar nu rambursate atunci când sunt returnate în termen de 5 zile
de la cumpărare și numai în stare nefolosită, cu toate documentele, bonul,
cutia sau husă, accesoriile dacă este cazul. Produsul returnat poate fi
schimbat cu un produs de aceeasi valoare sau mai mare. Dacă valoarea este mai mare,
trebuie să plătiți diferența.
b. Achizițiile efectuate online pot fi schimbate sau
rambursate numai în termen de 14 zile de la cumpărare dacă sunt într-o stare
neutilizată. Bunurile achiziționate online vor veni cu un sigiliu AGS Jewelry,
care permite testarea și examinarea Bunurilor pentru orice defecțiuni.
Retururile nu vor fi acceptate dacă acest sigiliu a fost deteriorat sau
îndepărtat, așa că vă rugăm să examinați cu atenție Bunurile pentru a vă
asigura că sunteți complet mulțumit de produs înainte de a-l îndepărta.
c. În cazul în care Bunurile sunt returnate, ambalajul și
asigurarea vor fi responsabilitatea clientului. AGS neagă orice
responsabilitate pentru returnarea în siguranță a Bunurilor în acest caz. Veți
trimite Bunurile înapoi sau ni le veți preda în cel mult 14 zile de la ziua în
care ați solicitat anularea Comenzii dumneavoastră.
d. Returul prin curier, ambalarea și asigurarea vor fi
responsabilitatea dvs. și trebuie să urmați instrucțiunile noastre rezonabile.
Vă recomandăm să utilizați un sistem de livrare express, cu posibilitate de
urmarire a expeditiei și să păstrați chitanta doveditoare a expedierii. Trebuie
să asigurați Bunurile la valoarea lor totală. Trebuie să vă asigurați că
ambalați Bunurile în mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul
transportului.
e. Trebuie să returnați orice Bunuri care sunt defecte
(inclusiv documente, link-uri, manual de utilizare, documente de service și
cutie, dacă este cazul) cu promptitudine și în termen de 14 zile de la
informarea noastră cu privire la Bunul defect.
f. Dacă trimiteți ceasul pentru orice problemă acoperită de
garanția noastră în perioada de 12 luni, taxa de transport va fi pe cheltuiala
dvs., cu excepția cazului în care puteți aduce ceasul personal la locația
noastră. Transportul trebuie să fie asigurat și efectuat printr-o companie de
livrare expres care oferă și serviciul de urmărire. Vă vom returna ceasul după
finalizarea lucrărilor de către echipa noastră, transportul de retur va fi
acoperit de AGS.
g. Dacă vă aflați în afara Uniunii Europene, este posibil,
de asemenea, să plătiți taxe de import/export sau alte taxe aplicate de
autoritățile vamale sau de alte autorități pentru lucrările efectuate la ceasul
dvs., în special dacă nu completați corect declarațiile (dacă se află în afara
UE, ar trebui să marcați ceasul ca „retur pentru reparație”). Trebuie să
respectați toate legile și reglementările din țara dvs. Orice taxe suplimentare
pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu avem control asupra acestor taxe
și nu putem prezice care ar putea fi costul. Dacă nu sunteți sigur dacă aceste
taxe s-ar putea aplica pentru comanda dvs., trebuie să contactați biroul local
de taxe sau vamal pentru mai multe informații.
13.
BUNURI DEFECTE
A. Datoria noastră este să vă furnizăm produse care sunt în
conformitate cu contractul.
b. Trebuie să inspectați cu atenție Bunurile înainte de achizitie
sau de îndată ce primiți coletul cu produsul și trebuie să ne informați prompt
dacă Bunurile sunt defecte sau nu sunt așa cum au fost descrise anterior.
c. Trebuie să aveți grijă de Bunuri și trebuie să returnați
orice Bunuri care sunt defecte (inclusiv documente, zale, manual de utilizare,
documente de service și cutie, după caz) cu promptitudine și în termen de 14
zile de la informarea noastră cu privire la Bunul defect.
d. În urma unei inspecții de către echipa noastră și a
confirmării că Bunurile au fost defecte la livrare și cu condiția să nu fi fost
informat despre defecțiunea relevantă inainte de momentul livrării, veți avea
dreptul să returnați sau să schimbați Bunurile în termen de 14 zile de la
momentul livrarii, sau ne puteți cere să reparăm Bunurile, deși nu avem nicio
obligație de a repara Bunurile atunci când acest lucru este imposibil sau ne
impune costuri nerezonabile, ținând cont, printre altele, de valoarea pe care
Bunurile ar avea-o daca s-ar conforma contractului de vânzare și de semnificația
si gravitatea neconformității, caz în care solutia dumneavoastră se va limita
fie la rambursare, fie la înlocuire, în condițiile prevăzute în prezentul
contract.
e. Toate rambursările plătibile în temeiul acestei clauze
vor fi plătite în 14 zile de la returnarea Bunurilor (inclusiv documentatie,
documentele de service, manuale de utilizare, zale, cutie sau accesorii, după
caz), după alegerea dvs. de a primi o rambursare.
f. Prin prezentul contract luati la cunostinta că
Documentele (acolo unde sunt furnizate) cresc substanțial valoarea Bunurilor și
că absența sau deteriorarea acestora va afecta valoarea Bunurilor. Dacă
returnați Bunurile cu documente lipsă sau deteriorate, vom face o deducere
rezonabilă a sumei rambursate pe baza valorii documentației.
g. Ne rezervăm dreptul de a deduce din valorea de rambursat
orice sume conform clauzei în cazul în care documentele lipsesc sau sunt
deteriorate.
h. In caz de retur, ambalarea, asigurarea coletului si
plata transportului vor fi responsabilitatea dvs. și trebuie să urmați
instrucțiunile noastre rezonabile. Vă recomandăm să utilizați o companie de
transport care oferta posibilitatea de urmărire a coletului și să păstrați
chitanta expeditiei. Trebuie să asigurați Bunurile la valoarea lor totală.
Trebuie să vă asigurați că ambalați Bunurile în mod corespunzător pentru a
preveni deteriorarea în timpul transportului.
i. Pentru a discuta o problemă legata de Comanda dvs., vă
rugăm să contactați consilierul de vânzări care s-a ocupat de Comanda dvs. prin
telefon (+40 720 247 247) sau prin e-mail ([email protected]).
14.
DREPTUL DUMNEAVOASTRA DE ANULARE
a. Sub rezerva clauzei 13(b), aveți dreptul legal de a vă
anula Comanda în perioada prevăzută în clauza 13(c) și de a primi o rambursare
completă, dar numai dacă Bunurile au fost achiziționate online. Anularea
trebuie făcută în termen de 14 zile de la plasarea Comenzii.
b. Dreptul de anulare nu se aplică Bunurilor achiziționate
din oricare dintre magazinele noastre fizice și/sau dacă Bunurile au fost
ajustate pentru a corespunde specificațiilor dumneavoastră sau personalizate.
c. Achizițiile efectuate în magazin pot fi schimbate cu un
produs nou („Comanda schimbată”), dar nu pot fi rambursate atunci când sunt
returnate în termen de 5 zile de la cumpărare, în stare nefolosită. Dacă prețul
de vânzare al comenzii schimbate îl depășește pe cel al comenzii dvs. initiale,
veți fi obligat să achitati diferenta.
d. Vă puteți anula Comanda pentru Bunuri fără a furniza
niciun motiv. Perioada de anulare va expira după 14 zile din ziua de la
livrarea Bunurilor către dumneavoastră sau către destinatarul desemnat de
dumneavoastră. Dacă Comanda dumneavoastră constă din mai multe Bunuri, această perioadă
se va încheia a doua zi după livrarea ultimului produs din comanda.
e. Pentru a vă exercita dreptul de anulare a comenzii
trebuie să ne informați in prealabil. Vă rugăm fie să trimiteți un e-mail
consilierului de vânzări care s-a ocupat de Comanda dumneavoastră ([email protected]), fie
ne puteți suna sau trimite mesaje pe WhatsApp la +40720 247 247. De asemenea, aveti
si optiunea de a completa Formularul de retur de pe website, fie accesand sectiunea
“Contul meu – Returnari”, fie accesand pagina de informatii “Livrare si retur”
si utilizand optiunea “Mergi la formularul de retur”.
f. Putem face o deducere din rambursarea pentru pierderea
de valoare a oricăror Bunuri ca urmare a oricărei manipulări inutile de către
dumneavoastră. Trebuie să aveți grijă rezonabilă de Bunuri și trebuie să
returnați Bunurile (inclusiv documente, zale, manual de utilizare, documente de
service și cutie, după caz). Bunurile trebuie să fie în starea lor inițială,
fara a fi folosite.
15.
DREPTUL NOSTRU DE ANULARE
a. Este posibil să fim nevoiți să anulăm o Comandă înainte
ca Bunurile să fie livrate, de exemplu, din cauza unui Eveniment în afara
controlului nostru sau a indisponibilității stocului. Vă vom contacta cât mai
curând posibil dacă se întâmplă acest lucru.
b. Dacă trebuie să anulăm o Comandă și ați efectuat orice
plată în avans pentru Bunuri care nu v-au fost livrate, vă vom rambursa aceste
sume în termen de 14 zile lucrătoare.
16.
EVENIMENTE ÎN AFARA CONTROLULUI NOSTRU
a. Nu vom fi responsabili pentru neexecutarea sau
întârzierea în îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile noastre în temeiul
acestor Termeni, care este cauzată de Evenimente în afara controlului nostru.
Acest lucru nu vă afectează drepturile legale.
b. Un eveniment în afara controlului nostru înseamnă orice
act sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil, inclusiv prăbușire de
clădiri, incendiu, inundații, vreme severă, explozie, accident, război, act de
terorism, dispută industrială (fără implicarea angajaților noștri), acte a
guvernului local sau central sau a altor autorități competente, întreruperea
sau eșecul serviciilor de utilități, întreruperea sau defecțiunea site-ului
nostru web sau a sistemului nostru informatic cauzată de terți sau întârzieri
sau neperformanțe cauzate de terți, inclusiv producători, furnizori bancari,
companii de curierat, etc.
17.
PLĂȚI FRAUDULOASE
Dacă suspectăm în mod rezonabil o plată frauduloasă prin
card de debit sau de credit, atunci nu vom expedia niciun Bun și nu vom efectua
nicio rambursare până când nu vom fi autorizați de către banca dumneavoastră.
18.
CONFIDENTIALITATE
Folosim informațiile dumneavoastră personale numai în
conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să faceți timp
pentru a citi și înțelege Politica noastră de confidențialitate, deoarece
include termeni importanți care vi se aplică.
19.
DREPTUL NOSTRU DE A MODIFICA ACESTI TERMENI
a. Avem dreptul să revizuim și să modificăm acești Termeni
și condiții din când în când.
b. Veți fi supus termenilor și politicilor în vigoare la
momentul în care plasați comanda catre noi, cu excepția cazului în care orice
modificare a acelor termeni sau politici este necesară prin lege sau
autoritatea guvernamentală (caz în care se va aplica si comenzilor anterioare
plasate de dvs.), sau dacă vă informăm cu privire la modificarea acelor termeni
sau politici înainte ca Comanda dvs. să fie acceptată de noi (caz în care avem
dreptul să presupunem că ați acceptat modificarea termenilor și conditiilor).
20.
DETALII COMPANIE
AGS Jewelry este o denumire comercială a companiei AMANET
GOLD SERVICES SRL, al cărei sediu social este în Calea Rahovei nr. 319, Sector
5, Bl. 30, Sc. 1, Et. 1, Ap. 8, Camera 1, Bucuresti, inregistrata in Romania
sub numarul de inregistrare J40/4424/2010. Adresa noastra principala de
tranzactionare este Piata Romana 5, Sector 1, Bucuresti. Numărul nostru de TVA
este RO26851299.
21.
CONTACTEAZA-NE
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre acești Termeni
de utilizare a site-ului web, sau chestiuni în general, vă rugăm să ne
contactați la adresa de email furnizată aici: [email protected].