Livrare si retur
Politica de livrare
Livrarea produselor comercializate de către firma AMANET GOLD SERVICES SRL prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro pe teritoriul României se realizează prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier și DHL Express. Firma de curierat va fi aleasă în funcție de tipul de produs achiziționat.
Produsele cu o valoare mai mică de 5000 lei vândute pe teritoriul României vor fi expediate prin Fan Courier (pot exista și excepții), având opțiunea de a achita ramburs în momentul primirii coletului. Costul transportului poate să varieze în funcție de localitatea dumneavoastră de domiciliu (de obicei costul variaza intre 20 si 25 lei). In anumite cazuri poate exista o taxă pentru km suplimentari (față de cel mai apropiat sediu Fan Courier). Durata de livrare este în general estimată la 1-3 zile lucrătoare.
Produsele cu o valoare mai mare de 5000 lei vândute pe teritoriul României, precum și coletele trimise în afara țării, vor fi expediate prin DHL Express. Durata de livrare este în general estimată la 1-3 zile lucrătoare în interiorul Uniunii Europene și 7-10 zile pentru livrările internaționale.
Toate Comenzile plasate și confirmate înainte de ora 12:00 de luni până vineri vor fi expediate în aceeași zi, dacă este posibil. Toate datele indicate de noi pentru expedierea și livrarea Bunurilor în afara României sunt doar estimative. Ocazional, livrarea poate fi afectată de un eveniment în afara controlului nostru și poate dura mai mult decât timpul estimat inițial. Nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere în livrarea Bunurilor cauzată de un Eveniment în afara controlului nostru sau daca clientul nu ne-a furnizat instrucțiunile de livrare adecvate.
Pentru mai multe informații legate de livrarea coletului dumneavoastră vă rugăm să consultați reprezentantul magazinului din care ați achiziționat/doriți să achiziționați produsul:
- AGS Jewelry Romană: [email protected], +40 720 247 247
- AGS Jewelry Unirii: [email protected], +40 799 936 936
- AGS Jewelry Moșilor: [email protected], +40 720 287 287
Politica de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, produsele comercializate prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro se pot returna în termen de maxim 14 zile de la intrarea în posesia fizică, cumpărătorul suportând costurile de transport. Pentru că returul produsului să fie acceptat, produsul în cauza trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să fie însotit de factură/bon fiscal, certificatul de conformitate AGS Jewelry și toate documentele și accesoriile originale cu care a fost livrat;
Să fie returnat în aceeași stare ca în momentul în care a fost livrat, în ambalajul original și cu sigiliul AGS Jewelry intact. Nu sunt acceptate produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care prezintă urme de folosire sau uzură, ciobituri, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc documentele sau accesoriile, precum și produsele care au sigiliul rupt sau acesta a suferit modificări semnificative ale stării sale originale;
Clientul poate cere returul produsului sau produselor achiziționate dacă:
- Produsul nu este conform cu descrierea și specificațiile ofertei Vânzatorului sau detaliile prezente pe site-ul www.ags-bijuterie.ro;
- Produsul a fost livrat greșit – clientul poate reclama acest lucru în vederea înlocuirii produsului în cauză cu cel corect;
- Coletul prezintă urme de lovituri sau defecte la livrare;
- Produsul este defect sau nu funcționează.
Clientul poate solicita returnarea banilor sau înlocuirea produsului în cauză cu un alt produs. Dacă produsul cu care se înlocuiește are o valoare mai mare, clientul va achita diferența de bani necesară pentru înlocuire. Dacă înlocuirea se face cu un produs de valoare mai mică, în acest caz AMANET GOLD SERVICES SRL se obligă să ramburseze Clientului suma de bani care reprezintă diferența de preț dintre cele două produse.
AMANET GOLD SERVICES SRL va înapoia contravaloarea produsului sau produselor achiziționat/e online în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului/produselor returnat/e, într-un termen de maxim 14 zile de la returul produsului. Clientul are posibilitatea de a returna produsul folosind firmele de curierat menționate în cadrul secțiunii Politica de Livrare, poate utiliza alte mijloace de livrare express sau se poate prezenta personal cu produsul în cadrul magazinului de unde l-a achiziționat. În toate situațiile descrise mai sus, Clientul va plăti cheltuielile de transport aferente returului produsului/produselor achiziționate.
În cazul în care produsul a fost achiziționat în cadrul magazinelor noastre din București, se acceptă returul produsului în maxim 5 zile lucrătoare de la achiziție și numai în stare nefolosită, cu toate documentele, factură, bon fiscal, cutie, husă sau accesorii, acolo unde este cazul. În acest caz, nu se returnează contravaloarea produsului în bani, ci acesta poate fi schimbat cu un produs de valoare cel puțin egală. Dacă valoarea este mai mare, clientul trebuie să achite diferența.
Ceasurile pot fi returnate doar dacă sigiliul AGS Jewelry cu care a fost achiziționat este intact. Dacă produsele au fost folosite, ori dacă sigiliul a fost rupt sau tăiat, returul nu poate fi acceptat.
Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte ar suferi pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se numără următoarele:
- Achiziționarea unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații diferite față de prezentarea inițială (De exemplu dacă asupra produsului s-au făcut ajustări, modificări, personalizări);
- Achiziționarea unor produse noi, sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare;
- Achiziționarea unor produse cu preț fluctuant, ce nu poate fi controlat de vânzător;
- Achiziționarea unor ceasuri pe comandă, pentru care cumpărătorul și-a exprimat acordul prin acceptarea și semnarea ofertei propuse de către vânzător.