Politica de retur

1.     Politica de retur pentru achizitii online prin site-ul www.ags-bijuterie.ro sau prin aplicatia AGS


Potrivit OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, produsele achiziționate de la distanta prin intermediul site-ului www.ags-bijuterie.ro sau prin aplicatia AGS pot fi returnate fara motiv în termen de maximum 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului.

·        Produsul trebuie să fie însoțit de factura de achizitie, certificatul de conformitate/garantie AGS, precum si de toate documentele și accesoriile originale cu care a fost livrat, daca este cazul.

·        Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, inclusiv cu ambalajul original și sigiliul AGS Jewelry intact.

·        Nu se acceptă produse care au fost modificate, folosite, sau prezintă semne de uzură (zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri).

·        Costul transportului retur va fi achitat de catre comparator.

Informarea despre produsele defecte:

  • Toate produsele sunt verificate, pregatite si ambalate cu grija inainte de expediere. Cu toate acestea, in cazul in care la primirea coletului se observa anumite nereguli, acestea trebuie semnalate în termen de 24 de ore de la primirea produsului.
  • Modalitatile de contact intr-o astfel de situatie sunt: formular de contact sau de retur pe website-ul www.ags-bijuterie.ro, pe adresa de e-mail [email protected] sau la numarul de telefon suport clienti: 0725 287 287.
  • Nu putem fi trași la răspundere pentru orice situație în care un client nu își verifică coletul în termenul menționat.
  • Dacă defectul nu este raportat în termen de 24 de ore, AGS nu va putea oferi o rambursare. După confirmarea primirii produsului, se va presupune că produsul a fost livrat în starea indicata.
  • Orice problemă raportată după acest interval va fi responsabilitatea clientului.
  • În unele cazuri, daca problema raportata este din vina AGS, produsul poate fi schimbat sau reparat. In cazul in care acest lucru nu este posibil, AGS va rambursa contravaloarea produsului.
  • In cazul in care problema raportata nu are legatura cu AGS, ci cu surse externe, precum o problema cauzata de compania de curierat, AGS va depunde eforturi pentru verificarea cauzei si gasirea unei solutii. Cu toate acestea, va rugam sa tineti cont ca nu depinde in totalitate de noi, fiind vorba de un eveniment in afara controlului nostru.

Motivul returului poate fi unul dintre următoarele:

  • Produsul nu corespunde descrierii de pe site-ul nostru;
  • Produsul a fost livrat greșit;
  • Coletul prezinta deteriorari la livrare;
  • Produsul este defect sau nu funcționează corespunzător.

 

Modalități de retur:

  • Returnarea produselor ca urmare a unuia dintre motivele mai sus mentionate poate fi realizată prin curier sau personal, la una din locatiile AGS.
  • Pentru livrarea prin curier, va rugam sa urmati instructiunile oferite de personalul nostru in ceea ce priveste locatia unde trebuie returnat coletul. In functie de valoarea produsului, se va alege una din companiile de curierat utilizata de AGS pentru expedieri. Costul transportului de retur intra in responsabilitatea clientului.
  • Clientul poate opta pentru a se ocupa personal de expediere sau poate solicita ajutorul AGS pentru a intocmi eticheta de transport. In cazul in care AGS va emite eticheta de transport, costul aferent acesteia se va retine din suma ce va fi rambursata ulterior clientului.
  • În cazul în care clientul solicita inlouirea produsului returnat cu unul de valoare mai mare, clientul va achita diferența de preț.
  • În cazul unui produs înlocuit cu unul de valoare mai mică, clientul va primi o rambursare pentru diferența de preț.
  • Va rugam sa tineti cont ca orice produs returnat va fi verificat de un specialist, drept urmare rambursarea nu se poate face pe loc, ci doar dupa confirmarea specialistului ca produsul corespunde cu cel expediat. In situatia in care se constata nereguli sau interventii neautorizate asupra produsului returnat, AGS are dreptul de a retine o taxa din valoarea acestuia pentru a acoperi daunele aduse asupra produsului.

Termeni pentru procesarea returului:

  • AMANET GOLD SERVICES SRL va înapoia contravaloarea produsului în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului returnat, prin transfer bancar in contul bancar al clientului.
  • Banii nu se pot returna intr-un cont bancar apartinand unei alte persoane decat cea indicata in comanda.
  • In anumite cazuri in care este posibil, AGS va returna contravaloarea produsului in numerar, pe baza cartii de identitate a cumparatorului.

Produse second-hand:

  • Având în vedere că AGS comercializeaza produse second-hand, unele dintre acestea pot prezenta semne normale de uzură (zgârieturi, urme), care nu sunt considerate a fi defecte.
  • Toate semnele vizibile de uzură vor fi menționate clar în descrierea fiecărui produs.
  • Vă recomandăm să verificați cu atenție descrierea și fotografiile fiecarui produs înainte de a plasa o comandă. La nevoie, puteti solicita informatii suplimentare unul angajat AGS din locatia in care se afla produsul care va intereseaza. Locatia fiecarui produs este mentionata in anuntul listat pe website.  

         

 

2.     Politica de retur pentru achizitii direct din locatiile fizice AGS

 

În cazul în care produsul a fost achiziționat în cadrul locatiilor noastre fizice, se acceptă returul produsului în maxim 3 zile lucrătoare incepand cu a doua zi dupa data achizitiei și numai în stare nefolosită, cu toate documentele, factură, bon fiscal, cutie, husă sau accesorii, acolo unde este cazul.

 

Bijuterii din aur

·        Orice bijuterie din aur achizitionata dintr-o locatie AGS beneficiaza de dreptul de a fi schimbat cu alt produs in termen de maxim 3 zile lucratoare incepand cu a doua zi dupa data achizitiei.

·        Este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de factura/bon fiscal si de certificatul de conformitate primit la achizitie.

·        Nu se accepta returul produsului daca acesta a fost purtat/folosit sau daca bonul fiscal lipseste. Nu se accepta returul produsului daca acesta a fost deteriorat sau daca are componente lipsa.

·        Obiectul returnat va fi verificat de reprezentantul AGS inainte de confirmarea returului.

·        Pentru bijuteriile achizitionate din magazin, nu se returneaza contravaloarea produsului in bani. Produsul poate fi schimbat o singura data cu un alt produs de valoare cel putin egala. Daca valoarea produsului achizitionat in schimb este mai mare decat valoarea produsului returnat, cumparatorul va achita diferenta.

·        Cumparatorul poate alege un alt produs din locatia in care a facut achizitia initiala, sau poate opta pentru un produs de pe site-ul www.ags-bijuterie.ro aflat in alt magazin. In aceasta situatie, AGS va trimite produsul pe care cumparatorul il doreste in locatia sa in cel mai scurt timp. In aceasta situatie, returul se poate face si mai tarziu de cele 3 zile mentionate.

·        Pentru efectuarea schimbului, cumparatorul trebuie sa prezinte o carte de identitate valabila.

·        Cumparatorul trebuie sa verifice cu atentie obiectele in momentul achizitiei. Nu se accepta reclamatii ulterioare.

 

 

Bijuterii cu diamante si/sau pietre pretioase

 

·        Orice bijuterie din aur cu diamante si/sau pietre pretioase achizitionata dintr-o locatie AGS beneficiaza de dreptul de a fi schimbata cu alt produs in termen de maxim 3 zile lucratoare incepand cu a doua zi dupa data achizitiei.

·        Este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de factura/bon fiscal si de certificatul de conformitate primit la achizitie.

·        Nu se accepta returul produsului daca acesta a fost purtat/folosit sau daca bonul fiscal lipseste. Nu se accepta returul produsului daca acesta a fost deteriorat sau daca are componente lipsa.

·        Obiectul returnat va fi preluat de AGS in baza unui proces verbal de custodie, urmand a fi verificata autenticitatea produsului si a pietrelor pretioase de catre un specialist. Aceasta verificare poate dura de la cateva ore pana la cateva zile, in functie de diverse aspecte. Dupa verificare si obtinerea confirmarii din partea specialistului ca produsul este conform, se poate continua cu returul/schimbul.

·        Pentru bijuteriile achizitionate din magazin, nu se returneaza contravaloarea produsului in bani. Produsul poate fi schimbat o singura data cu un alt produs de valoare cel putin egala. Daca valoarea produsului achizitionat in schimb este mai mare decat valoarea produsului returnat, cumparatorul va achita diferenta.

·        Cumparatorul poate alege un alt produs din locatia in care a facut achizitia initiala, sau poate opta pentru un produs de pe site-ul www.ags-bijuterie.ro aflat in alt magazin. In aceasta situatie, AGS va trimite produsul pe care cumparatorul il doreste in locatia sa in cel mai scurt timp. In aceasta situatie, returul/schimbul se poate face si mai tarziu de cele 3 zile mentionate.

·        Pentru efectuarea schimbului, cumparatorul trebuie sa prezinte o carte de identitate valabila.

·        Cumparatorul trebuie sa verifice cu atentie obiectele in momentul achizitiei. Nu se accepta reclamatii ulterioare.

Ceasuri

• Orice ceas achiziționat dintr-o locație AGS beneficiază de dreptul de a fi schimbat cu alt produs în termen de maxim 3 zile lucrătoare începând cu a doua zi după data achiziției.

• Este obligatoriu ca produsul returnat să fie însoțit de factura/bonul fiscal, certificatul de garanție, cutia, documentele și/sau accesoriile primite la achiziție, dupa caz.

• Nu se acceptă returul produsului dacă acesta a fost purtat/folosit sau dacă bonul fiscal lipseste. De asemenea, nu se acceptă returul în cazul în care produsul este deteriorat sau are componente lipsă.

• Produsul returnat va fi preluat de AGS în baza unui proces verbal de custodie, urmând ca autenticitatea si conformitatea produsului să fie verificata de un specialist. Verificarea poate dura de la câteva ore până la câteva zile, în funcție de diverse aspecte. După confirmarea autenticității produsului de către specialist, se va continua cu returul sau schimbul.

• Dacă sigiliul AGS cu care a fost achiziționat ceasul a fost rupt sau tăiat, returul nu va fi accepta sau se va percepe o taxa de retur, in functie de valoarea produsului.

• În cazul ceasurilor achiziționate fizic din magazin, nu se returnează contravaloarea produsului în bani. Produsul poate fi schimbat o singură dată cu un alt produs de valoare cel puțin egală. Dacă valoarea produsului ales pentru schimb este mai mare decât valoarea celui returnat, cumpărătorul va achita diferența.

• Cumpărătorul poate alege un alt produs din locația în care a făcut achiziția inițială sau poate opta pentru un produs de pe site-ul www.ags-bijuterie.ro aflat într-un alt magazin. În acest caz, AGS va trimite produsul dorit în locația aleasă de cumpărător în cel mai scurt timp. În această situație, returul poate fi efectuat și mai târziu decât cele 3 zile menționate anterior.

• Pentru efectuarea schimbului, cumpărătorul trebuie să prezinte o carte de identitate valabilă.

• Cumpărătorul trebuie să verifice cu atenție produsele în momentul achiziției. Nu se acceptă reclamații ulterioare.

 


Adresa de retur:

Dacă doriți să returnați un produs pentru rambursare sau reparare, vă rugăm să ne contactați înainte de a trimite articolul înapoi. Dacă nu ne contactați pentru a confirma returnarea articolului, este posibil să nu putem autoriza rambursarea sau repararea.

Toate ceasurile achizitionate online trebuie returnate la adresa de mai jos:

Piata Romana nr. 5, Sector 1, Bucuresti, Romania, Cod postal 010371

Numar de contact: +40 720 247 247


Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte ar suferi pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se numără următoarele:

 

*Mentiuni:

 - Achiziționarea unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații diferite față de prezentarea inițială (De exemplu dacă asupra produsului s-au făcut ajustări, modificări, personalizări);

- Daca nu exista sold disponibil pentru efectuarea returului/schimbului pe loc, clientul va fi anuntat telefonic cand se poate prezenta pentru efectuarea schimbului;

- Achiziționarea unor produse noi, sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare;

- Achiziționarea unor produse cu preț fluctuant, ce nu poate fi controlat de vânzător;

- Achiziționarea unor ceasuri pe comandă, pentru care cumpărătorul și-a exprimat acordul prin acceptarea și semnarea ofertei propuse de către vânzător, odata cu achitarea avansului.