Livrare si retur
Livrarea produselor comercializate de către firma AMANET
GOLD SERVICES SRL prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro pe
teritoriul României se realizează prin intermediul firmelor de curierat Fan
Courier și DHL Express. Firma de curierat va fi aleasă în funcție de tipul de
produs achiziționat si valoarea acestuia.
Produsele cu o valoare mai mică de 5000 lei vândute pe
teritoriul României vor fi expediate prin Fan Courier (pot exista și excepții),
având opțiunea de a achita ramburs în momentul primirii coletului. Costul
transportului este in valoare de 25 de lei si va fi suportat de catre
destinatar. Pentru comenzile cu o valoare totala mai mare de 1000 lei, AGS
ofera transport gratuit. Durata de livrare este în general estimată la 1-3 zile
lucrătoare.
Produsele cu o valoare mai mare de 5000 lei vândute pe
teritoriul României, precum și coletele trimise în afara Romaniei, vor fi
expediate prin DHL Express. Durata de livrare este în general estimată la 1-3
zile lucrătoare în interiorul Uniunii Europene și 7-10 zile pentru livrările
internaționale. Coletele cu o valoare ce depaseste 5000 lei nu pot fi achitate
prin sistem ramburs.
Toate comenzile plasate și confirmate înainte de ora 12:00
de luni până vineri vor fi expediate în aceeași zi, dacă este posibil. Toate
datele indicate de noi pentru expedierea și livrarea Bunurilor în afara
României sunt doar estimative. Ocazional, livrarea poate fi afectată de un
eveniment în afara controlului nostru și poate dura mai mult decât timpul
estimat inițial. Nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere în livrarea
Bunurilor cauzată de un Eveniment în afara controlului nostru sau daca clientul
nu ne-a furnizat instrucțiunile de livrare adecvate.
Pentru mai multe informații legate de livrarea coletului
dumneavoastră vă rugăm să consultați reprezentantul magazinului din care ați
achiziționat/doriți să achiziționați produsul:
AGS Jewelry Romană: [email protected], +40 720 247 247
Potrivit OUG nr 34/2014, produsele comercializate prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro se pot returna în termen de maxim 14 zile de la intrarea în posesia fizică, cumpărătorul suportând costurile de transport. Pentru ca returul produsului să fie acceptat, produsul în cauza trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să fie însotit de factură/bon fiscal, certificatul de conformitate AGS Jewelry și toate documentele și accesoriile originale cu care a fost livrat;
- Să fie returnat în aceeași stare ca în momentul în care a fost livrat, în ambalajul original și cu sigiliul AGS Jewelry intact. Nu sunt acceptate produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care prezintă urme de folosire sau uzură, ciobituri, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc documentele sau accesoriile, precum și produsele care au sigiliul rupt sau acesta a suferit modificări semnificative ale stării sale originale
Clientul poate cere returul produsului sau produselor achiziționate dacă:
- Produsul
nu este conform cu descrierea și specificațiile ofertei Vânzatorului sau
detaliile prezente pe site-ul www.ags-bijuterie.ro;
- Produsul a fost livrat greșit – clientul poate reclama acest lucru în vederea înlocuirii produsului în cauză cu cel corect;
- Coletul prezintă urme de lovituri sau defecte la livrare;
-
Produsul este defect sau nu funcționează
Clientul
poate solicita returnarea banilor sau înlocuirea produsului în cauză cu un alt
produs similar. Dacă produsul cu care se înlocuiește are o valoare mai mare,
clientul va achita diferența de bani necesară pentru înlocuire folosind metodele de plata disponibile. Dacă înlocuirea se face cu un produs de valoare
mai mică, în acest caz AMANET GOLD SERVICES SRL se obligă să ramburseze
Clientului suma de bani care reprezintă diferența de preț dintre cele două
produse.
Dacă primiți un produs deteriorat sau defect, magazinul AGS
trebuie sa fie informat prin telefon sau e-mail în termen de 24 de ore de la
primirea coletului. Nu putem fi trași la răspundere pentru nicio situatie in
care un client nu își verifica coletul în intervalul de timp specificat. Dacă un
defect nu este raportat în acest interval de timp, AGS nu va putea oferi o
rambursare. În cazul în care clientul confirmă primirea coletului și nu este
raportat niciun defect în intervalul de 24 de ore, se va presupune ca produsul
a fost livrat în stare bună. Orice problemă raportată ulterior va fi
responsabilitatea clientului. Fiecare comandă va fi revizuită individual, cu
condiția ca produsul să nu fi fost uzat sau manipulat, în unele situații este
posibil să putem schimba sau repara produsul. Cu toate acestea, vă rugăm să
rețineți că toate articolele sunt pregatite cu atentie și ambalate în siguranță
și au fost verificate pentru defecte înainte de expediere.
Avand in vedere ca comercializam si bunuri second-hand,
uneori acest tip de produse pot prezenta urme de uzura, zgarieturi, urme, care
nu sunt considerate a fi defecte, ci semne normale de uzura. Toate semnele
vizibile de uzură vor fi menționate în descrierea fiecărui produs. Vă rugăm să
verificați cu atenție toate detaliile și fotografiile înainte de a plasa o
comandă.
După primirea produsului, AGS va preda produsul catre un
specialist pentru a-l verifica. Returul va fi procesat numai după obținerea
confirmării de la specialist că produsul corespunde bazei noastre de date.
AMANET GOLD SERVICES SRL va înapoia contravaloarea
produsului sau produselor achiziționat/e online în cel mai scurt timp posibil
de la primirea produsului/produselor returnat/e, într-un termen de maxim 14
zile de la returul produsului. Clientul are posibilitatea de a returna produsul
folosind firmele de curierat menționate în cadrul secțiunii Politica de
Livrare, poate utiliza alte mijloace de livrare express sau se poate prezenta
personal cu produsul în cadrul magazinului de unde l-a achiziționat. În toate
situațiile descrise mai sus, Clientul va plăti cheltuielile de transport
aferente returului produsului/produselor achiziționate
b. Achizitii din magazin
În cazul în care produsul a fost achiziționat în cadrul locatiilor noastre fizice, se acceptă returul produsului în maxim 5 zile lucrătoare de la achiziție și numai în stare nefolosită, cu toate documentele, factură, bon fiscal, cutie, husă sau accesorii, acolo unde este cazul. În cazul unui produs achizitionat fizic din locatiile AGS, nu se returnează contravaloarea produsului în bani, ci acesta poate fi schimbat cu un produs de valoare cel puțin egală. Dacă valoarea este mai mare, clientul trebuie să achite diferența.
Pentru returul unui ceas, acesta poate fi returnat doar dacă sigiliul AGS Jewelry cu care a fost achiziționat este intact. Dacă produsele au fost folosite, ori dacă sigiliul a fost rupt sau tăiat, returul nu poate fi acceptat.
Orice produs achizitionat din locatiile AGS Jewelry pentru care clientul solicita returul va fi supus unei evaluari de catre un specialist. Produsul se va lasa la locatia AGS in baza unui proces verbal de predare-primire intocmit in dublu exemplar, unul pentru AGS si unul pentru client, cu scopul de a fi verificat de catre un expert. Procesul verbal va cuprinde detalii despre cele doua parti, produs, data achizitiei, pachetul de livrare, precum si motivul pentru care se doreste returul. Returul va fi completat numai dupa verificarea produsului si dupa primirea confirmarii din partea specialistului. Mentionam ca acest proces poate dura pana la 48 ore lucratoare.
Adresa de retur:
Dacă doriți să returnați un produs pentru rambursare sau reparare, vă rugăm să ne contactați înainte de a trimite articolul înapoi. Dacă nu ne contactați pentru a confirma returnarea articolului, este posibil să nu putem autoriza rambursarea sau repararea.
Toate produsele trebuie returnate la adresa de mai jos:
PIATA ROMANA 5, SECTOR 1, BUCURESTI, ROMÂNIA, COD POȘTAL: 010371
NUMĂR DE CONTACT: +40 720 247 247
Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt
prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte
ar suferi pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se
numără următoarele:
· Achiziționarea
unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații
diferite față de prezentarea inițială (De exemplu dacă asupra produsului s-au
făcut ajustări, modificări, personalizări);
· Achiziționarea
unor produse noi, sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare;
· Achiziționarea
unor produse cu preț fluctuant, ce nu poate fi controlat de vânzător;
· Achiziționarea
unor ceasuri pe comandă, pentru care cumpărătorul și-a exprimat acordul prin
acceptarea și semnarea ofertei propuse de către vânzător, odata cu achitarea
avansului.