Livrare si retur

Politica de livrare

Livrarea produselor comercializate de către firma AMANET GOLD SERVICES SRL prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro pe teritoriul României se realizează prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier și DHL Express. Firma de curierat va fi aleasă în funcție de tipul de produs achiziționat si valoarea acestuia.

Produsele cu o valoare mai mică de 5000 lei vândute pe teritoriul României vor fi expediate prin Fan Courier (pot exista și excepții), având opțiunea de a achita ramburs în momentul primirii coletului. Costul transportului este in valoare de 25 de lei si va fi suportat de catre destinatar. Pentru comenzile cu o valoare totala mai mare de 4900 lei, AGS ofera transport gratuit. Durata de livrare este în general estimată la 1-3 zile lucrătoare.

Produsele cu o valoare mai mare de 5000 lei vândute pe teritoriul României, precum și coletele trimise în afara țării, vor fi expediate prin DHL Express. Durata de livrare este în general estimată la 1-3 zile lucrătoare în interiorul Uniunii Europene și 7-10 zile pentru livrările internaționale. Coletele cu o valoare ce depaseste 5000 lei nu pot fi achitate prin sistem ramburs.

Toate comenzile plasate și confirmate înainte de ora 12:00 de luni până vineri vor fi expediate în aceeași zi, dacă este posibil. Toate datele indicate de noi pentru expedierea și livrarea Bunurilor în afara României sunt doar estimative. Ocazional, livrarea poate fi afectată de un eveniment în afara controlului nostru și poate dura mai mult decât timpul estimat inițial. Nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere în livrarea Bunurilor cauzată de un Eveniment în afara controlului nostru sau daca clientul nu ne-a furnizat instrucțiunile de livrare adecvate.

Pentru mai multe informații legate de livrarea coletului dumneavoastră vă rugăm să consultați reprezentantul magazinului din care ați achiziționat/doriți să achiziționați produsul:

AGS Jewelry Romană: [email protected], +40 720 247 247

Suport clienti: [email protected], +40 725 287 287     

 Politica de retur
a. Pentru achizitiile online

Potrivit OUG nr 34/2014, produsele comercializate prin intermediul website-ului www.ags-bijuterie.ro se pot returna în termen de maxim 14 zile de la intrarea în posesia fizică, cumpărătorul suportând costurile de transport. Pentru ca returul produsului să fie acceptat, produsul în cauza trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

    •          Să fie însotit de factură/bon fiscal, certificatul de conformitate AGS Jewelry și toate documentele și accesoriile originale cu care a fost livrat; 
    •      Să fie returnat în aceeași stare ca în momentul în care a fost livrat, în ambalajul original și cu sigiliul AGS Jewelry intact. Nu sunt acceptate produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care prezintă urme de folosire sau uzură, ciobituri, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc documentele sau accesoriile, precum și produsele care au sigiliul rupt sau acesta a suferit modificări semnificative ale stării sale originale

         Clientul poatcere returul produsului sau produselor achiziționate dacă:

    •        Produsul nu este conform cu descrierea și specificațiile ofertei Vânzatorului sau detaliile prezente pe site-ul www.ags-bijuterie.ro;
    •              Produsul a fost livrat greșit – clientul poate reclama acest lucru în vederea înlocuirii produsului în cauză cu cel corect;
    •              Coletul prezintă urme de lovituri sau defecte la livrare;
    •              Produsul este defect sau nu funcționează


      Clientul poate solicita returnarea banilor sau înlocuirea produsului în cauză cu un alt produs similar. Dacă produsul cu care se înlocuiește are o valoare mai mare, clientul va achita diferența de bani necesară pentru înlocuire folosind metodele de plata disponibile. Dacă înlocuirea se face cu un produs de valoare mai mică, în acest caz AMANET GOLD SERVICES SRL se obligă să ramburseze Clientului suma de bani care reprezintă diferența de preț dintre cele două produse.


      Dacă primiți un produs deteriorat sau defect, magazinul AGS trebuie sa fie informat prin telefon sau e-mail în termen de 24 de ore de la primirea coletului. Nu putem fi trași la răspundere pentru nicio situatie in care un client nu își verifica coletul în intervalul de timp specificat. Dacă un defect nu este raportat în acest interval de timp, AGS nu va putea oferi o rambursare. În cazul în care clientul confirmă primirea coletului și nu este raportat niciun defect în intervalul de 24 de ore, se va presupune ca produsul a fost livrat în stare bună. Orice problemă raportată ulterior va fi responsabilitatea clientului. Fiecare comandă va fi revizuită individual, cu condiția ca produsul să nu fi fost uzat sau manipulat, în unele situații este posibil să putem schimba sau repara produsul. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că toate articolele sunt pregatite cu atentie și ambalate în siguranță și au fost verificate pentru defecte înainte de expediere.
       


      Avand in vedere ca comercializam si bunuri second-hand, uneori acest tip de produse pot prezenta urme de uzura, zgarieturi, urme, care nu sunt considerate a fi defecte, ci semne normale de uzura. Toate semnele vizibile de uzură vor fi menționate în descrierea fiecărui produs. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile și fotografiile înainte de a plasa o comandă.


      După primirea produsului, AGS va preda produsul catre un specialist pentru a-l verifica. Returul va fi procesat numai după obținerea confirmării de la specialist că produsul corespunde bazei noastre de date.


      AMANET GOLD SERVICES SRL va înapoia contravaloarea produsului sau produselor achiziționat/e online în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului/produselor returnat/e, într-un termen de maxim 14 zile de la returul produsului. Clientul are posibilitatea de a returna produsul folosind firmele de curierat menționate în cadrul secțiunii Politica de Livrare, poate utiliza alte mijloace de livrare express sau se poate prezenta personal cu produsul în cadrul magazinului de unde l-a achiziționat. În toate situațiile descrise mai sus, Clientul va plăti cheltuielile de transport aferente returului produsului/produselor achiziționate

        b. Achizitii din magazin

        În cazul în care produsul a fost achiziționat în cadrul locatiilor noastre fizice, se acceptă returul produsului în maxim 5 zile lucrătoare de la achiziție și numai în stare nefolosită, cu toate documentele, factură, bon fiscal, cutie, husă sau accesorii, acolo unde este cazul. În cazul unui produs achizitionat fizic din locatiile AGS, nu se returnează contravaloarea produsului în bani, ci acesta poate fi schimbat cu un produs de valoare cel puțin egală. Dacă valoarea este mai mare, clientul trebuie să achite diferența.

        Pentru returul unui ceas, acesta poate fi returnat doar dacă sigiliul AGS Jewelry cu care a fost achiziționat este intact. Dacă produsele au fost folosite, ori dacă sigiliul a fost rupt sau tăiat, returul nu poate fi acceptat.

        Orice produs achizitionat din locatiile AGS Jewelry pentru care clientul solicita returul va fi supus unei evaluari de catre un specialist. Produsul se va lasa la locatia AGS in baza unui proces verbal de predare-primire intocmit in dublu exemplar, unul pentru AGS si unul pentru client, cu scopul de a fi verificat de catre un expert. Procesul verbal va cuprinde detalii despre cele doua parti, produs, data achizitiei, pachetul de livrare, precum si motivul pentru care se doreste returul. Returul va fi completat numai dupa verificarea produsului si dupa primirea confirmarii din partea specialistului. Mentionam ca acest proces poate dura pana la 48 ore lucratoare.


        Adresa de retur:

        Dacă doriți să returnați un produs pentru rambursare sau reparare, vă rugăm să ne contactați înainte de a trimite articolul înapoi. Dacă nu ne contactați pentru a confirma returnarea articolului, este posibil să nu putem autoriza rambursarea sau repararea.

        Toate produsele trebuie returnate la adresa de mai jos:

        PIATA ROMANA 5, SECTOR 1, BUCURESTI, ROMÂNIA, COD POȘTAL: 010371

        NUMĂR DE CONTACT: +40 720 247 247


        Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte ar suferi pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se numără următoarele:

        ·       Achiziționarea unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații diferite față de prezentarea inițială (De exemplu dacă asupra produsului s-au făcut ajustări, modificări, personalizări);

        ·        Achiziționarea unor produse noi, sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare;

        ·        Achiziționarea unor produse cu preț fluctuant, ce nu poate fi controlat de vânzător;

        ·         Achiziționarea unor ceasuri pe comandă, pentru care cumpărătorul și-a exprimat acordul prin acceptarea și semnarea ofertei propuse de către vânzător, odata cu achitarea avansului. 

        Mergi la formularul de retur