user

Nu esti logat

Intra in cont

Termeni si conditii

INTRODUCERE

În această secțiune, cumpărătorul poate citi informații despre compania noastră și termenii și condițiile legale care se vor aplica oricărei tranzacții care va avea loc între părțile implicate.

Este foarte important să citiți și să înțelegeți cu atenție acești termeni și condiții înainte de a face o achiziție/a plasa o comandă pe site-ul nostru. Dacă există vreun aspect pe care nu îl înțelegeți sau nu îl acceptați, vă rugăm să discutați acest lucru cu un membru al echipei noastre înainte de a plasa o comandă sau, dacă un membru al echipei noastre de vânzări nu este disponibil, contactați echipa noastră de Servicii Clienți prin telefon: +40 725 287 287 sau pe email: [email protected]

Comandând oricare dintre bunurile noastre, sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții.

1. DEFINIȚII

a. Atunci când următoarele cuvinte sunt folosite oriunde în acești Termeni, ele vor avea semnificațiile prezentate mai jos:
Bunuri: Bijuterii (inele, coliere, cercei, brățări), ceasul, accesoriile ceasului sau alte bunuri pe care vi le vindem conform comenzii.
Comanda: comanda dvs. pentru Bunuri.
Site, website, site-ul nostru, site-ul: site-ul de pe domeniul http://www.ags-bijuterie.ro
Documente: certificatul de garanție original al Bunurilor, care include: (1) numele distribuitorului autorizat care a vândut inițial Bunurile; (2) numărul de serie al Bunurilor; și (3) data vânzării inițiale a Bunurilor. Documentele nu includ manualul de utilizare sau orice documente de service.
Termeni: termenii și condițiile stabilite în acest document.
AGS, AGS Jewelry, noi, noua, a/al/ale noaștra/nostrum/noastre: Amanet Gold Services SRL (înregistrată în România cu codul unic de inregistrare RO26851299).
Lucru, lucrare: service, recondiționare, înlocuire a bateriei, testare, legături (adăugare sau îndepărtare) și/sau alte lucrări, după caz.
Zile Lucratoare: alta zi decat sambata, duminica sau sarbatoare legala in Romania.

b. Titlurile clauzelor nu vor afecta interpretarea acestor Termeni.

c. Orice referire la text scris include e-mail, mesaje text, mesaje pe whatsapp sau alte platforme. 

d. Cu excepția cazului în care contextul cere altfel, cuvintele la singular vor include pluralul, iar la plural vor include singularul.

e. Orice cuvinte care urmează termenilor inclusiv, includ, în special, de exemplu, sau orice expresie similară vor fi interpretate ca ilustrative și nu vor limita sensul cuvintelor, descrierii, definiției, frazei sau termenilor care preced acelor termeni.

2. CONTRACTUL NOSTRU CU DUMNEAVOASTRA

A. Bunurile noastre sunt limitate de vârstă. Prin plasarea unei Comenzi pentru Bunuri, declarați că aveți 18 ani sau peste.

b. Puteți verifica și modifica orice erori doar înainte de a trimite Comanda. Vă rugăm să va luati suficient timp pentru a citi și a verifica comanda dumneavoastră la fiecare pas al procesului de comandă.

c. Când plasati o Comandă, comanda dumneavoastră reprezintă o ofertă catre noi de a cumpăra Bunurile noastre. Plasarea unei comenzi nu înseamnă că aceasta a fost acceptată automat. Acceptarea noastră a Comenzii dumneavoastră va avea loc așa cum este descris în clauza 2. (d).

d. Dacă vă acceptăm Comanda, o vom confirma trimițându-vă un e-mail, un mesaj sau telefonic (Confirmare Comandă). Acordul dintre noi va fi format doar atunci când vă vom trimite Confirmarea Comenzii. Dacă orice bun care face parte din aceeași Comandă nu a fost confirmat în Confirmarea Comenzii, acesta nu face parte din respectivul contract.

e. Toate Bunurile afișate pe site-ul nostru sunt supuse disponibilității. Dacă nu vă putem furniza Bunurile (de exemplu, deoarece Bunurile nu mai sunt în stoc sau sunt rezervate), vă vom anunța prin telefon sau prin e-mail și vă vom anula Comanda. Dacă ați plătit deja pentru Bunuri, vă vom rambursa întreaga sumă în termen de 10 Zile Lucrătoare de la anulare (cu excepția cazului în care suspectăm în mod rezonabil o plată frauduloasă cu cardul, consultați clauza 17).

f. În unele cazuri, unui ceas ii poate fi montată o curea/închizătoare de la un alt producător decat brandul care a fabricat ceasul.

g. Toate Bunurile vor rămâne disponibile pentru vânzare pe site-ul nostru web până când plata va fi efectuata.

h. Toate fotografiile afișate sunt fotografii profesionale originale ale fiecărui ceas. Vă rugăm să rețineți că, deși am depus toate eforturile pentru a afișa produsele cu acuratețe, afișajul dispozitivului dvs. poate reflecta diferite nuanțe de culori, iar produsul poate varia ușor in realitate față de imaginile prezentate. Ambalajul Bunurilor poate diferi de cel afișat în imaginile de pe site.

i. Nu putem garanta că cutiile și/sau alte ambalaje furnizate sunt autentice.

3. PRET SI PLATA

Vă rugăm să rețineți că toate valorile din Termeni și Condiții sunt exprimate în RON/EURO și, prin urmare, sunt supuse cursului de schimb curent la momentul tranzacției. Acest lucru nu afectează drepturile dumneavoastră de consumator.

A. Prețul Bunurilor va fi stabilit în Comanda dumneavoastră. Prețurile noastre se pot schimba în orice moment, dar modificările nu vor afecta Comenzile care au fost deja confirmate.

b. Preturile cotate pe site-ul nostru sunt in RON/EURO. Plățile efectuate în România (în magazin sau transfer bancar) trebuie efectuate către noi doar în RON. Orice rambursare va fi, de asemenea, emisă de noi în RON. Plățile în EURO sunt acceptate numai din afara României (transferuri bancare internaționale).

c. Prețul cotat include TVA (sau taxă similară pe vânzări) la cota în vigoare, conform schemei de marja de TVA pentru Bunurile second-hand. În cazul în care cota TVA se modifică între data comenzii dumneavoastră și data expedierii, vom ajusta cota TVA pe care o plătiți, cu excepția cazului în care ați plătit deja integral pentru Bunuri înainte ca modificarea cotei TVA să intre în vigoare.

d. Pretul Bunurilor exclude costurile de livrare. Taxele noastre de livrare vă vor fi notificate și vor fi adăugate la suma totală datorată înainte de confirmarea comenzii. Comanda va fi confirmată, procesată și expediată numai după ce confirmați suma totală (inclusiv costul de livrare).

e. Este posibil ca unele dintre Bunurile pe care le vindem să fie listate cu un preț incorect. Dacă se întâmplă această situație, vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă informa despre această eroare. Dacă prețul corect este mai mic decât prețul menționat în comanda dumneavoastră, vom percepe suma mai mică. Dacă prețul corect al Bunurilor este mai mare, vă vom oferi opțiunea fie de a continua Comanda la prețul corect, fie de a vă anula Comanda. Comanda nu va fi procesată până când nu vom avea instrucțiuni clare. Dacă nu vă putem contacta sau nu răspundeți la e-mailul/apelul nostru telefonic în legătură cu prețul, vom trata Comanda ca fiind anulată, vă vom anunța prin e-mail și vom rambursa orice sume deja plătite în termen de 14 zile de la data la care comanda dumneavoastră este anulată.

f. Plata mărfurilor trebuie efectuată în același timp cu plasarea Comenzii, cu excepția cazului în care alegeți altfel (plată în magazin, ramburs) și, în orice caz, trebuie să primim plata integrala înainte de expedierea sau eliberarea Bunurilor. Dacă nu vă anunțăm altfel, putem accepta plata prin următoarele metode dacă aveți sediul în România:
• Card de credit sau de debit: în magazin, online pe site-ul nostru prin Netopia Payments;
• Numerar: Acceptăm plata în numerar numai în magazinele noastre;
• Transfer bancar: Vă vom informa cu privire la detaliile contului nostru înainte de a accepta Comanda;
• Schimb parțial: Dacă achiziționarea Bunurilor implică vânzarea unui ceas pe care îl dețineți, putem accepta ceasul dvs. actual ca plată parțială pentru Bunuri. Veți fi informat cu privire la indemnizația de schimb de părți pe care o atribuim ceasului dumneavoastră înainte de confirmarea Comenzii. Vă rugăm să verificați termenii și condițiile Sell Your Watch pentru mai multe informații despre această procedură.
• Dacă aveți sediul în afara României, trebuie să plătiți pentru Bunuri printr-un transfer bancar internațional.

g. Pagina Rezumatul comenzii a site-ului nostru web vă va oferi o detaliere a prețului Bunurilor, insa nu include taxele noastre de livrare, care, dupa caz, vor fi achitate direct catre curier. 

h. Dacă suntem de acord că puteți plăti un depozit inițial și dacă după achitarea depozitului inițial pentru Bunuri nu primim plata integrală a soldului în termenul stabilit de la primirea plății initiale de la dvs., atunci ne rezervăm dreptul pentru a vă anula Comanda și a republica Bunurile pentru vânzare pe website-ul nostru. Vă vom notifica prin e-mail cu cel puțin 3 zile de notificare înainte de a face acest lucru și vă vom rambursa depozitul în termen de 14 zile de la data anulării Comenzii (cu excepția cazului în care suspectăm în mod rezonabil o plată frauduloasă cu cardul, vezi clauza 17).

4. LIVRARE

A. Toate Comenzile plasate și confirmate înainte de ora 12:00 de luni până vineri vor fi expediate în aceeași zi, dacă este posibil. Livrarea durează în mod normal 1-3 zile lucrătoare dacă aveți sediul în Uniunea Europeană și aproximativ 7-10 zile lucrătoare dacă aveți sediul în afara Uniunii Europene. Toate datele indicate de noi pentru expedierea și livrarea Bunurilor în afara României, deși date cu bună-credință, sunt doar estimative. Ocazional, livrarea poate fi afectată de un eveniment în afara controlului nostru și poate dura mai mult decât timpul estimate initial.

b. Livrările pe teritoriul României se fac folosind serviciile FAN Courier sau DHL Exress. Livrările în afara României se fac folosind DHL Express. Nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere în livrarea Bunurilor cauzată de un Eveniment în afara controlului nostru sau de lipsa dvs. de a ne furniza instrucțiunile de livrare adecvate.

c. Semnătura unui adult (cu vârsta de 18 ani sau peste) este necesară pentru a primi Bunurile la adresa de livrare (fie că sunteți dumneavoastră sau un membru al gospodăriei dumneavoastră). Dacă nimeni nu este disponibil atunci când transportatorul încearcă livrarea, transportatorul poate lăsa un card de apel pentru ca dvs. să rearanjați livrarea la un moment mai convenabil. Alternativ, poate fi necesar să ridicați Bunurile de la biroul local de livrare, cu condiția să prezentați o dovadă adecvată a identității. Orice colet care a fost deteriorat sau manipulat nu trebuie să fie semnat și livrarea ar trebui refuzată.

d. Vom livra Bunurile la adresa de livrare indicată în Comanda dumneavoastră. Dacă plătiți cu card de debit sau de credit, Bunurile trebuie expediate la adresa de facturare a deținătorului cardului, deși vom depune toate eforturile rezonabile pentru a trimite Bunurile la o adresă de serviciu acolo unde este solicitată, cu condiția să respectați instrucțiunile rezonabile ale departamentului nostru de expediere.

e. Bunurile pot fi ridicate din magazinele noastre în orice moment în timpul programului de lucru, dar numai dacă plata integrală a fost confirmată în prealabil de echipa noastră.

f. Livrarea Bunurilor va fi finalizată atunci când livrăm Bunurile la adresa specificată în Comanda dumneavoastră sau când Bunurile sunt colectate din magazinele noastre (de către dumneavoastră sau reprezentantul dumneavoastră).

g. Dacă aranjați ca un alt curier să ridice Bunurile, livrarea va fi finalizată atunci când Bunurile sunt colectate de la locația noastră. Aceasta înseamnă că nu vom fi responsabili dacă Bunurile sunt pierdute sau deteriorate în timpul tranzitului.

h. Bunurile vor fi responsabilitatea dumneavoastră incepand cu finalizarea livrării.

i. Dumneavoastra, ca si comparator, dețineți Bunurile din momentul in care am primit plata integrală.

5. VAMA/TAXE VAMALE

Dacă vă aflați în afara Uniunii Europene, este posibil să fiți nevoit să plătiți și taxe de import sau alte taxe aplicate de autoritățile vamale sau de alte autorități din țara de primire. Trebuie să respectați toate legile și reglementările din țara în care primiți Bunurile. Orice taxe suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu avem control asupra acestor taxe și nu putem prezice care va fi valoarea lor. Dacă nu sunteți sigur dacă aceste taxe se vor aplica Comenzii dvs., trebuie să contactați biroul fiscal local pentru mai multe informații.

6. GARANȚIA DE PRODUCĂTOR

Unele dintre Bunurile pe care le vindem pot veni cu garanția producătorului. Pentru mai multe detalii despre termenii și condițiile aplicabile, vă rugăm să consultați Documentele furnizate împreună cu Bunurile sau pe site-ul web al producătorului.
În calitate de consumator, garanția unui producător se adaugă drepturilor dumneavoastră legale în legătură cu bunurile care sunt defecte sau nu sunt conforme cu descrierea.

7. GARANȚIA AGS JEWELRY

a. Oferim o garanție limitată pentru Bunurile noastre second-hand, pentru o perioadă de 12 luni de la data livrării, în conformitate cu termenii și condițiile noastre de garanție. Vă rugăm să cititi si sa analizati cu atentie acești termeni sau sa cereți informații suplimentare unui membru al echipei noastre. Garanția noastră nu se aplică Bunurilor care sunt acoperite de garanția producătorului.

b. În calitate de consumator, garanția pe care o oferim se adaugă drepturilor dumneavoastră legale în legătură cu Bunurile care sunt defecte sau nu sunt conforme cu descrierea.

c. Garanția acoperă posibilele defecțiuni mecanice care pot apărea în perioada specificată. Garanția AGS Jewelry nu acoperă mentenanta periodica/service-ul Bunurilor.

8. REZISTENTA LA APA

A. Dacă Comanda dvs. include un ceas de mână („Ceas”), ar trebui să știți că ceasurile nu sunt de fapt complet rezistente la apă. De exemplu, ceasurile promovate ca fiind rezistente la apă până la 30 de metri (100 picioare/3 ATM) pot rezista doar la stropire.

b. Prin prezentul document luati la cunostinta și acceptați faptul că noi nu vom înlocui sigiliile, garniturile și/sau alte piese, iar ceasul trebuie verificat pentru rezistența la apă înainte de utilizare.

c. Rezistența la apă este descrisă fie în metri, fie în bari (1 bar = 10 m = aprox. 33 ft). Este important de menționat că indicarea gradului de rezistență la apă în metri este o normă tehnică care nu corespunde unei adâncimi exacte. „Rezistent la apă până la 10 m” nu înseamnă că ceasul poate fi purtat la această adâncime, mai degrabă indică faptul că ceasul va rezista la o presiune echivalentă cu o imersiune statică de până la 10 m adâncime. Mișcările purtătorului (scufundări, sărituri, înot etc.) precum și forța apei (jeturi de duș, curenți de râu, cascade, etc) pot crește considerabil presiunea.

d. Acolo unde ceasul dumneavoastră este certificat ca rezistent la apă, rezistența la apă este asigurată de o serie de sigilii. Înainte de orice contact cu apa, este esențial să vă asigurați că coroana și butoanele push ale ceasului dvs. sunt inchise sau înșurubate, în funcție de model. Când ceasul este sub apă, nu activați butoanele cronografului, repetitorul minutelor sau al doilea fus orar. După înot, asigurați-vă că vă clătiți ceasul cu apă dulce, astfel încât să neutralizați efectele potențial corozive ale apei de mare sau ale clorului. Sigiliile rezistente la apă ale ceasului dumneavoastră certificat “Water Resistant” suferă o deteriorare naturală odata cu trecerea timpului. Prin urmare, este recomandat să efectuați o verificare regulată a rezistenței la apă o dată pe an dacă ceasul dumneavoastră este purtat în timpul activităților sportive sau intră frecvent în contact cu apa, sau o dată la doi ani când este purtat în condiții normale. Nu încercați niciodată să deschideți singur carcasa. În cazul în care apare apă sau condens sub sticlă, duceți ceasul cât mai repede posibil la un service autorizat pentru a fi curatat si a preveni deteriorarea ulterioară.

9. DIMENSIUNEA BRATARILOR

Având în vedere natura Bunurilor noastre (second-hand), dimensiunile brățărilor pot varia, deoarece acestea nu ne sunt întotdeauna furnizate cu un numar complet de zale. O dimensiune de brățară vă va fi solicitată înainte ca comanda dumneavoastră să fie expediată și ne vom strădui să ajustam ceasul la dimensiunea solicitată. În cazul în care un ceas este anunțat ca având sigilii intacte, brățara nu va fi ajustată.

10. DATA DOCUMENTELOR

A. Dacă Bunurile sunt vândute cu Documentele originale, vechimea Bunurilor este calculată de la data indicată pe Documente, mai precis momentul în care Documentele sunt ștampilate oficial de către distribuitorul autorizat („Vârsta”). Luati la cunostinta faptul că data fabricării produsului poate fi mult mai devreme decât data specificata pe documente.

b. Dacă bunurile sunt vândute fără documentele originale, poate fi dificil pentru noi să calculăm vechimea bunurilor, în special pentru bunurile vintage/de epocă. În timp ce vechimea bunurilor a fost dată cu bună-credință (calculată prin referire la numărul de serie, dacă este posibil, informații despre proprietar sau alți indicatori), recunoașteți că anul enuntat pe Site pentru acest tip de Bunuri este doar o estimare.

c. În cazul în care bunurile sunt vândute fără documente de la producător, putem doar estima, dar nu putem garanta acuratețea vechimii mărfurilor.

11. POLITICA DE RETURNARE

A. Achizițiile efectuate în magazinele noastre fizice pot fi schimbate dar nu rambursate atunci când sunt returnate în termen de 5 zile de la cumpărare și numai în stare nefolosită, cu toate documentele, bonul, cutia sau husă, accesoriile dacă este cazul. Produsul returnat poate fi schimbat cu un produs de aceeasi valoare sau mai mare. Dacă valoarea este mai mare, trebuie să plătiți diferența.

b. Achizițiile efectuate online pot fi schimbate sau rambursate numai în termen de 14 zile de la cumpărare dacă sunt într-o stare neutilizată. Bunurile achiziționate online vor veni cu un sigiliu AGS Jewelry, care permite testarea și examinarea Bunurilor pentru orice defecțiuni. Retururile nu vor fi acceptate dacă acest sigiliu a fost deteriorat sau îndepărtat, așa că vă rugăm să examinați cu atenție Bunurile pentru a vă asigura că sunteți complet mulțumit de produs înainte de a-l îndepărta.

c. În cazul în care Bunurile sunt returnate, ambalajul și asigurarea vor fi responsabilitatea clientului. AGS neagă orice responsabilitate pentru returnarea în siguranță a Bunurilor în acest caz. Veți trimite Bunurile înapoi sau ni le veți preda în cel mult 14 zile de la ziua în care ați solicitat anularea Comenzii dumneavoastră.

d. Returul poștal, ambalarea și asigurarea vor fi responsabilitatea dvs. și trebuie să urmați instrucțiunile noastre rezonabile. Vă recomandăm să utilizați un sistem de livrare express, cu posibilitate de urmarire a expeditiei și să păstrați chitanta doveditoare a expedierii. Trebuie să asigurați Bunurile la valoarea lor totală. Trebuie să vă asigurați că ambalați Bunurile în mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.

e. Trebuie să returnați orice Bunuri care sunt defecte (inclusiv documente, link-uri, manual de utilizare, documente de service și cutie, dacă este cazul) cu promptitudine și în termen de 14 zile de la informarea noastră cu privire la Bunul defect.

f. Dacă trimiteți ceasul pentru orice problemă acoperită de garanția noastră în perioada de 12 luni, taxa de transport va fi pe cheltuiala dvs., cu excepția cazului în care puteți aduce ceasul personal la locația noastră. Transportul trebuie să fie asigurat și efectuat printr-o companie de livrare expres care oferă și serviciul de urmărire. Vă vom returna ceasul după finalizarea lucrărilor de către echipa noastră, transportul de retur va fi acoperit de AGS.

g. Dacă vă aflați în afara Uniunii Europene, este posibil, de asemenea, să plătiți taxe de import/export sau alte taxe aplicate de autoritățile vamale sau de alte autorități pentru lucrările efectuate la ceasul dvs., în special dacă nu completați corect declarațiile (dacă se află în afara UE, ar trebui să marcați ceasul ca „retur pentru reparație”). Trebuie să respectați toate legile și reglementările din țara dvs. Orice taxe suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu avem control asupra acestor taxe și nu putem prezice care ar putea fi costul. Dacă nu sunteți sigur dacă aceste taxe s-ar putea aplica pentru comanda dvs., trebuie să contactați biroul local de taxe sau vamal pentru mai multe informații.

12. BUNURI DEFECTE

A. Datoria noastră este să vă furnizăm produse care sunt în conformitate cu contractul.

b. Trebuie să inspectați cu atenție Bunurile înainte de achizitie sau de îndată ce primiți coletul cu produsul și trebuie să ne informați prompt dacă Bunurile sunt defecte sau nu sunt așa cum au fost descrise anterior („Defecte”).

c. Trebuie să aveți grijă de Bunuri și trebuie să returnați orice Bunuri care sunt defecte (inclusiv documente, zale, manual de utilizare, documente de service și cutie, după caz) cu promptitudine și în termen de 14 zile de la informarea noastră cu privire la Bunul defect.

d. În urma unei inspecții de către echipa noastră și a confirmării că Bunurile au fost defecte la livrare și cu condiția să nu fi fost informat despre defecțiunea relevantă inainte de momentul livrării, veți avea dreptul să returnați sau să schimbați Bunurile în termen de 14 zile de la momentul livrarii, sau ne puteți cere să reparăm Bunurile, deși nu avem nicio obligație de a repara Bunurile atunci când acest lucru este imposibil sau ne impune costuri nerezonabile, ținând cont, printre altele, de valoarea pe care Bunurile ar avea-o daca s-ar conforma contractului de vânzare și de semnificația si gravitatea neconformității, caz în care solutia dumneavoastră se va limita fie la rambursare, fie la înlocuire, în condițiile prevăzute în prezentul contract.

e. Toate rambursările plătibile în temeiul acestei clauze vor fi plătite în 14 zile de la returnarea Bunurilor (inclusiv documentatie, documentele de service, manuale de utilizare, zale, cutie sau accesorii, după caz), după alegerea dvs. de a primi o rambursare.

f. Prin prezentul contract luati la cunostinta că Documentele (acolo unde sunt furnizate) cresc substanțial valoarea Bunurilor și că absența sau deteriorarea acestora va afecta valoarea Bunurilor. Dacă returnați Bunurile cu documente lipsă sau deteriorate, vom face o deducere rezonabilă a sumei rambursate pe baza valorii documentației.

g. Ne rezervăm dreptul de a deduce din valorea de rambursat orice sume conform clauzei în cazul în care documentele lipsesc sau sunt deteriorate.

h. In caz de retur, ambalarea, asigurarea coletului si plata transportului vor fi responsabilitatea dvs. și trebuie să urmați instrucțiunile noastre rezonabile. Vă recomandăm să utilizați o companie de transport care oferta posibilitatea de urmărire a coletului și să păstrați chitanta expeditiei. Trebuie să asigurați Bunurile la valoarea lor totală. Trebuie să vă asigurați că ambalați Bunurile în mod corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.

i. Pentru a discuta o problemă legata de Comanda dvs., vă rugăm să contactați consilierul de vânzări care s-a ocupat de Comanda dvs. prin telefon (+40 720 247 247) sau prin e-mail ([email protected]).

13. DREPTUL DUMNEAVOASTRA DE ANULARE

a. Sub rezerva clauzei 12(b), aveți dreptul legal de a vă anula Comanda în perioada prevăzută în clauza 12(c) și de a primi o rambursare completă, dar numai dacă Bunurile au fost achiziționate online. Anularea trebuie făcută în termen de 14 zile de la plasarea Comenzii.

b. Dreptul de anulare nu se aplică Bunurilor achiziționate din oricare dintre magazinele noastre fizice și/sau dacă Bunurile au fost ajustate pentru a corespunde specificațiilor dumneavoastră sau personalizate.

c. Achizițiile efectuate în magazin pot fi schimbate cu un produs nou („Comanda schimbată”), dar nu pot fi rambursate atunci când sunt returnate în termen de 5 zile de la cumpărare, în stare nefolosită. Dacă prețul de vânzare al comenzii schimbate îl depășește pe cel al comenzii dvs. initiale, veți fi obligat să achitati diferenta.

d. Vă puteți anula Comanda pentru Bunuri fără a furniza niciun motiv. Perioada de anulare va expira după 14 zile din ziua de la livrarea Bunurilor către dumneavoastră sau către destinatarul desemnat de dumneavoastră. Dacă Comanda dumneavoastră constă din mai multe Bunuri, această perioadă se va încheia a doua zi după livrarea ultimului produs din comanda.

e. Pentru a vă exercita dreptul de anulare a comenzii trebuie să ne informați in prealabil. Vă rugăm fie să trimiteți un e-mail consilierului de vânzări care s-a ocupat de Comanda dumneavoastră ([email protected]), fie ne puteți suna sau trimite mesaje pe WhatsApp la +40720 247 247.

f. Putem face o deducere din rambursarea pentru pierderea de valoare a oricăror Bunuri ca urmare a oricărei manipulări inutile de către dumneavoastră. Trebuie să aveți grijă rezonabilă de Bunuri și trebuie să returnați Bunurile (inclusiv documente, zale, manual de utilizare, documente de service și cutie, după caz). Bunurile trebuie să fie în starea lor inițială, fara a fi folosite.

14. DREPTUL NOSTRU DE ANULARE

a. Este posibil să fim nevoiți să anulăm o Comandă înainte ca Bunurile să fie livrate, de exemplu, din cauza unui Eveniment în afara controlului nostru sau a indisponibilității stocului. Vă vom contacta cât mai curând posibil dacă se întâmplă acest lucru.

b. Dacă trebuie să anulăm o Comandă și ați efectuat orice plată în avans pentru Bunuri care nu v-au fost livrate, vă vom rambursa aceste sume în termen de 14 Zile Lucrătoare.

15. EVENIMENTE ÎN AFARA CONTROLULUI NOSTRU

a. Nu vom fi responsabili pentru neexecutarea sau întârzierea în îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile noastre în temeiul acestor Termeni, care este cauzată de Evenimente în afara controlului nostru. Acest lucru nu vă afectează drepturile legale.

b. Un eveniment în afara controlului nostru înseamnă orice act sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil, inclusiv prăbușire de clădiri, incendiu, inundații, vreme severă, explozie, accident, război, act de terorism, dispută industrială (fără implicarea angajaților noștri), acte a guvernului local sau central sau a altor autorități competente, întreruperea sau eșecul serviciilor de utilități, întreruperea sau defecțiunea site-ului nostru web sau a sistemului nostru informatic cauzată de terți sau întârzieri sau neperformanțe cauzate de terți, inclusiv producători, furnizori bancari, companii de curierat, etc.

16. PLĂȚI FRAUDULOASE

Dacă suspectăm în mod rezonabil o plată frauduloasă prin card de debit sau de credit, atunci nu vom expedia niciun Bun și nu vom efectua nicio rambursare până când nu vom fi autorizați de către banca dumneavoastră.

17. CONFIDENTIALITATE

Folosim informațiile dumneavoastră personale numai în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să faceți timp pentru a citi și înțelege Politica noastră de confidențialitate, deoarece include termeni importanți care vi se aplică.

18. DREPTUL NOSTRU DE A MODIFICA ACESTI TERMENI

a. Avem dreptul să revizuim și să modificăm acești Termeni și condiții din când în când.

b. Veți fi supus termenilor și politicilor în vigoare la momentul în care plasați comanda catre noi, cu excepția cazului în care orice modificare a acelor termeni sau politici este necesară prin lege sau autoritatea guvernamentală (caz în care se va aplica si comenzilor anterioare plasate de dvs.), sau dacă vă informăm cu privire la modificarea acelor termeni sau politici înainte ca Comanda dvs. să fie acceptată de noi (caz în care avem dreptul să presupunem că ați acceptat modificarea termenilor și conditiilor).

19. DETALII COMPANIE

AGS Jewelry este o denumire comercială a companiei AMANET GOLD SERVICES SRL, al cărei sediu social este în Calea Rahovei nr. 319, Sector 5, Bl. 30, Sc. 1, Et. 1, Ap. 8, Camera 1, Bucuresti, inregistrata in Romania sub numarul de inregistrare J40/4424/2010. Adresa noastra principala de tranzactionare este Piata Romana 5, Bucuresti. Numărul nostru de TVA este RO26851299.

20. CONTACTEAZA-NE

Dacă aveți întrebări sau comentarii despre acești Termeni de utilizare a site-ului web, sau chestiuni în general, vă rugăm să ne contactați la adresa furnizată aici: [email protected]

Instagram @ags_jewelry

whatsapp