0720 247 247 | contact@ags-bijuterie.ro
Salut, îți poți crea un cont nou sau te poți autentifica.

Livrare si Retur

Politica de livrare
Livrarea produselor comercializate de Amanet Gold Services este GRATUITA. Pe teritoriul Romaniei livrarea se realizeaza prin intermediul firmei de curierat Fan Curier in 1-3 zile de la plasarea comenzii.
In cazul destinatiilor situate in afara tarii livrarea se efectueaza prin firma de curierat DHL, termenul de livrare calculandu-se din momentul plasarii comenzii.
Pentru toate detaliile legate de livrare va rugam sa consultati departamentul nostru de informatii si sesizari prin email-ul contact@ags-bijuterie.ro sau la numarul de telefon 0720. 247. 247.
 
Politica de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, produsele comercializate prin site-ul www.ags-bijuterie.ro se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie fizica, cumparatorul suportand astfel costurile de transport. Pentru a fi returnat produsul in cauza trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Sa fie insotit de factura, certificatul de autenticitate sau garantie si toate documentele originale cu care a fost livrat
Sa fie returnat in aceeasi stare ca in momentul in care a fost livrat, in ambalajul original. Nu sunt acceptate produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care prezinta urme de folosire excesiva sau uzura, ciobituri, zgarieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice si produsele carora le lipsesc accesoriile cu care au fost livrate initial. 
Clientul poate cere returul produsului sau produselor achizitionate daca:
Produsul nu este conform cu descrierea si specificatiile ofertei Vanzatorului sau detaliile prezente pe site-ul www.ags-bijuterie.ro. Clientul poate opta pentru inlocuirea produsului in cauza cu un produs cu valoare mai mare, platind diferenta de bani sau pentru inlocuirea produsului cu un produs de valoare mai mica, in acest caz Amanet Gold Services obligandu-se sa ramburseze Clientului suma de bani care reprezinta diferenta de pret dintre cele doua produse
Produsul nu functioneaza in primele 24 de ore de la achizitionarea sa – in acest caz Clientul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii sale cu un alt produs, sau repararea sa. Daca la primirea produsului coletul in care a fost livrat prezinta deteriorari vizibile, se recomanda refuzarea receptiei
Produsul a fost livrat gresit – Clientul poate reclama acest lucru in vederea inlocuirii produsului in cauza cu cel corect
 
Amanet Gold Services va inapoia contravaloarea produsului sau produselor achizitionat/e in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului/produselor returnat/e.  Clientul are posibilitatea de a returna produsul folosind firmele de curierat mentionate in cadrul sectiunii Politica de Livrare, poate utiliza alte mijloace de livrare sau se poate prezenta personal cu produsul/produsele in cadrul magazinului din Bd. C. Coposu nr. 1C, Bucuresti. In toate situatiile descrise mai sus Clientul va plati cheltuielile de transport aferente returului produsului/produselor achizitionate.
In cazul in care produsul se returneaza in cadrul magazinului din Bd. C. Coposu nr. 1C, Bucuresti, si modalitatea de plata a fost transferul bancar, returul banilor se va efectua tot prin transfer bancar si nu prin numerar la casierie. 
Nu se accepta returul bijuteriilor achizitionate din magazinul din Bd. C. Coposu nr. 1C, Bucuresti.