0720 247 247 | contact@ags-bijuterie.ro
Salut, îți poți crea un cont nou sau te poți autentifica.

Politica de Livrare si Retur

Politica de livrare
Livrarea produselor comercializate de Amanet Gold Services este GRATUITĂ. Pe teritoriul Romaniei livrarea se realizează prin intermediul firmei de curierat Fan Curier în 1-3 zile de la plasarea comenzii. Pentru toate detaliile legate de livrare vă rugăm să consultati departamentul nostru de informații și sesizări prin email-ul contact@ags-bijuterie.ro sau la numărul de telefon 0720. 247. 247.
 
Politica de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, produsele comercializate prin site-ul www.ags-bijuterie.ro se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie fizică, cumparatorul suportand astfel costurile de transport. Pentru a fi returnat produsul in cauza trebuie să indeplineasca următoarele condiții:
Să fie însotit de factură, certificatul de autenticitate și toate documentele originale cu care a fost livrat
Să fie returnat în aceeasi stare ca în momentul în care a fost livrat, în ambalajul original. Nu sunt acceptate produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care prezintă urme de folosire excesivă sau uzură, ciobituri, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice și produsele cărora le lipsesc accesoriile cu care au fost livrate inițial. 
Clientul poate cere returul produsului sau produselor achiziționate dacă:
Produsul nu este conform cu descrierea și specificatiile ofertei Vânzatorului sau detaliile prezente pe site-ul www.ags-bijuterie.ro. Clientul poate opta pentru înlocuirea produsului în cauză cu un produs cu valoare mai mare, plătind diferența de bani sau pentru înlocuirea produsului cu un produs de valoare mai mică, în acest caz Amanet Gold Services obligându-se să ramburseze Clientului suma de bani care reprezintă diferența de preț dintre cele două produse
Produsul a fost livrat gresit – Clientul poate reclama acest lucru în vederea înlocuirii produsului în cauză cu cel corect
 
Amanet Gold Services va înapoia contravaloarea produsului sau produselor achiziționat/e in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului/produselor returnat/e.  Clientul are posibilitatea de a returna produsul folosind firmele de curierat menționate în cadrul secțiunii Politica de Livrare, poate utiliza alte mijloace de livrare sau se poate prezenta personal cu produsul/produsele în cadrul magazinului din Bd. C. Coposu nr. 1C, București. În toate situațiile descrise mai sus. Clientul va plăti cheltuielile de transport aferente returului produsului/produselor achiziționate.
În cazul în care produsul se returnează în cadrul magazinului din Bd. C. Coposu nr. 1C, București, și modalitatea de plată a fost transferul bancar, returul banilor se va efectua tot prin transfer bancar și nu prin numerar la casierie. 
Nu se accepta returul bijuteriilor achiziționate din magazinul din Bd. C. Coposu nr. 1C, București.